گوناگون

سارقان نقاب دار شركت ايران خودرو دستگير شدند

سرهنگ مرادي فرمانده انتظامي شهرستان فيروزكوه در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگارن در بيان جزئيات اين خبر گفت: به دنبال سرقت يك دستگاه خودرو پژو پارس و 700 قطعه لوازم خودرو به ارزش 250 ميليون ريال از نمايندگي شركت ايران خودرو ، اقدامات گسترده اي از سوي پليس آگاهي فيروزكوه به منظور شناسايي و دستگيري سارقان آغاز شد.

فرمانده انتظامي شهرستان فيروزكوه ادامه داد: در اقدامات اطلاعاتي و بررسي هاي ميداني و نیز كنترل دوربين هاي مدار بسته مشخص شد سه سارق نقاب دار به محض ورود ، اقدام به سرقت اموال قيمتي کرده اند.

اين مقام انتظامي با اشاره به بررسي سوابق کارمندان فعلي و قبلي این شرکت گفت: ماموران در تحقيقات انجام شده به فردي که مدتي در اين شرکت به صورت کارگر مشغول به کار بود مشکوک و با هماهنگي مراجع قضايي وي را دستگير کردند.

سرهنگ مرادي در ادامه بیان داشت : در بازجویي ها كارگر اخراجي منكر ارتكاب هرگونه سرقت شد اما با مشاهده سرنخ هاي بجا مانده در محل سرقت ، سرانجام به  خوداقدام اعتراف کرد و ضمن تشريح اهداف و شيوه ي سرقت، همدستان خود را نيز معرفي کرد.

وي تصريح کرد: پس شناسايي ساير سارقان، ضمن محاصره کامل مخفيگاه آنان، متهمان دستگير شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان فيروزکوه با اشاره به شناسايي مخفيگاه سارقان و کشف كامل اموال سرقتي و خودروي پژو پارس مورد نظر كه به شدت در يك سانحه رانندگي آسيب ديده بود ، گفت: افراد دستگير شده پس از تكميل پرونده روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا