گوناگون

سازمان منطقه آزاد انزلی از دهیاران محدوده منطقه قدردانی کرد

81227729 5806493

به گزارش عصر یکشنبه روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی به ایرنا، معاون فرهنگی – هنری و اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی در این مراسم که به مناسبت روز ملی دهیاران برگزار شد؛ با تبریک این روز، بر نقش دهیاران در آشنایی بیشتر روستائیان محدوده منطقه با برنامه ها، وظایف و توانمندی های سازمان تأکید کرد.

سید ضیاء الدین شفیعی افزود: با عنایت به عمق و گستره ارتباطات این عزیزان با اهالی، می توان با برگزاری نشست های تخصصی در حوزه های مختلف همکاری های دوجانبه را توسعه داد.

وی با بیان اینکه شایسته است در روز قدردانی از تلاش های دهیاران، شما سخنگو بوده و ما شنونده باشیم، افزود: با بیشتر شدن ارتباطات سازمان با اهالی محدوده منطقه بعنوان ولی نعمتان ما از طریق دهیاری ها و شوراهای روستایی، علاوه بر افزایش شناخت دوجانبه شاهد رشد و بالندگی تمامی محدوده خواهیم بود.

معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزادانزلی نیز در این نشست، یکی از اهداف اصلی سازمان متبوع خود را ارتقاء سطح خدمات و امکانات قابل ارائه به روستائیان اعلام کرد.

عظیم نوربخش گفت: افزایش محدوده منطقه و اضافه شدن روستاهای جدید به این منطقه بر ظرفیت های کشاورزی، اقتصادی، گردشگری منطقه آزاد انزلی افزوده است.

وی افزود: این ظرفیت های جدید الزاماتی را برای سازمان در جهت ارائه خدمات مورد انتظار روستائیان ایجاد کرده است.

منطقه آزاد انزلی از مناطق آزاد هفت گانه ایران و تنها منطقه آزاد حاشیه دریای خزر است .

کشورهای حاشیه دریای خزر ، ترکیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس و آسیای جنوب شرقی عمده بازارهای صادرات و واردات محصولات از طریق منطقه آزاد انزلی هستند .

معافیت مالیاتی بیست ساله ، صدور مجوز سرمایه گذاری خارجی تا 100 درصد ، بخشودگی عوارض گمرکی برای واردات دستگاه و مواد اولیه برای واحدهای صنعتی ، عدم نیاز به روادید برای سرمایه گذاران و گردشگران خارجی ، صدور مجوز اقامت تا پنج سال برای خارجی ها و ثبت شرکت در کمتر از یک روز از مهمترین مزایای این منطقه است.ک/1

620/695

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا