گوناگون

ساماندهی امور جوانان نیاز به همت همه دستگاه ها دارد

81151069 5672210

به گزارش خبرنگار ایرنا، حامد جولایی شامگاه یکشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان کردستان، افزود: فرمایشات رهبر معظم انقلاب نیز مبنی بر این بوده است که رفع مشکلات جوانان نیاز به عزم ملی و همکاری همه دستگاه ها دارد.

وی اظهار کرد: دستگاه های اجرایی ستاد باید طبق قانون برنامه پنجم توسعه، در بودجه سنواتی خود برنامه های امور جوانان را لحاظ کنند و گزارش آن را به دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان ارائه دهند.

به گفته وی کمیته های تخصصی ازدواج و پیشگیری از طلاق، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اشتغال و کار آفرینی و پژوهش و آموزش بزودی در ستاد ساماندهی امور جوانان کردستان و شهرستان ها تشکیل می شوند.

وی با اشاره به نزدیکی هفته جوان گفت: برگزاری جلسات، دیدار جوانان نخبه با مسوولان استانی، برگزاری مسابقات دوومیدانی و دوچرخه سواری بخشی از برنامه های اداره ورزش و جوانان در این هفته خواهد بود.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان کردستان نیز در این نشست با اشاره به ضرورت شناسایی آسیب های جوانان گفت: بسیاری از خانواده ها از آسیب های جوانان و نحوه برخورد با آن بی اطلاع هستند.

حسن نژاد با اشاره به تفاوت انتظارات جوانان امروز، افزود: باید انتظارات جوانان بررسی شود.

وی با بیان اینکه در بسیاری از مواقع دستگاه هایی که متولی امور جوانان هستند کار خود را درست انجام نمی دهند، ادامه داد: باید اتاق فکر جوانان تشکیل شود و مکان هایی برای گذراندن اوقات و هم اندیشی جوانان ایجاد شود.ک/2

570/533

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا