گوناگون

سامانه 195 جزء 10 برنامه اصلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است

81172578 5710435

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برات قنبری افزود: ما به عنوان بخشی از دولت وظیفه داریم بدانیم مردم در حوزه فعالیت ما چه مشکلاتی دارند و بدین منظور باید سامانه 195 را اعم از تلفنی و اینترنتی به عنوان نقطه تماس مردم با حکومت ابزاری برای پاسخگویی به شهروندان تلقی کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت مستندسازی مشکلات مردم، ساماندهی و دسته بندی و پاسخگویی به موقع در 195 ادامه داد: فعالیت این سامانه و بازخوردی که به معاونت برنامه ریزی داده می شود برای شناخت کاستی ها و بالا بردن میزان پاسخگویی وزارتخانه بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که ما با شناخت مشکلات، می توانیم برنامه ریزی دقیق و منسجم تری داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه انسان به هر کاری علاقه مند باشد از آن خسته نمی شود افزود: لازم است به افرادی که در این سامانه فعالیت می کنند، انگیزه لازم را داد تا بتوانند همکاری خود را با دقت و حوصله بیشتری دنبال کند.

در بخش دیگری از این نشست، مدیر سامانه پاسخگویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: رضایت سنجی از انجام کار در این سامانه (ازدیماه 92تافروردین 93)،از 48 درصد به بیش از 73 درصد افزایش یافته است.

رادفر با بیان اینکه ما فقط مسئول ثبت شکایات نیستیم و باید با مستند سازی پاسخگوی مردم باشیم افزود: 195 از چهار طریق تلفن 195 در تهران، 096366 در شهرستانها(به صورت مکالمه با کارشناس یا پیام در صندوق پستی) ، ایمیل ict.gov.ir @195 و استفاده از سایت www.195.ir با مردم ارتباط مستقیم دارد.

اقتصام**1574**1594



: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا