گوناگون

سرانجام روز رویارویی با مسی و یارانش از راه رسید

سرانجام روز رویارویی با مسی و یارانش از راه رسیدتیم ملی فوتبال ایران در دومین ایستگاه خود در جام‌جهانی فوتبال به آرژانتین، سرگروه گروه F مسابقات رسید؛ دیداری که بسیاری از ایرانی‌ها از روز قرعه‌کشی جام‌جهانی منتظر آن بودند و به درست یا نادرست در ذهن ایرانی‌ها به مهم‌ترین دیدار ایران در جام‌جهانی بدل شده بود.

به گزارش «تابناک»، رویارویی با مسی و یارانش خوابی بود که بسیاری از عشاق فوتبال ایرانی از ماه‌ها پیش برای جام‌جهانی می‌دیدند و منتظر روزی بودند تا بلوهوریزنته اشکان دژاگه و یارانش برابر مسی و هم‌تیمی‌هایش قرار گیرند.

هم‌اکنون آن روز مهم فرا رسیده و ایران پر امید با انگیزه فراوان، می‌خواهد به مصاف آرژانتینی برود که قوی‌ترین تیم این گروه و یکی از بخت‌های رسیدن به فینال رقابت‌هاست.

ایرانی‌ها در نخستین بازی خود در جام‌جهانی متفاوت‌تر از سه حضور پیشین خود ظاهر شدند و با یک دفاع آهنین‌ برای اولین بار در دهمین بازی تاریخ خود در جام‌جهانی، دروازه خود را بسته نگه داشتند تا هم یک امتیاز بازی را به دست آورند و هم برای نخستین بار در همان روز اول رقابت‌ها با جام خداحافظی نکنند و تا روز پایانی در جمع مدعیان صعود از گروهشان ‌باشند.

سیستم دفاعی مستحکمی که کی‌روش ساخته، امشب کار سختی برابر مهاجمان آماده آرژانتینی دارد؛ اما نه بازیکنان و نه کارلوس کی‌روش از این مسأله ترسی ندارند. کی‌روش در نشست مطبوعاتی پیش از بازی خود ‌گفت: امشب یک نود دقیقه سخت در انتظار آرىانتینی‌هاست و همین ‌ما را امیدوار کرده تا شاهد یکی از بهترین نمایش‌های تیم ملی برابر این تیم باشیم.

از سوی دیگر اما آرژانتین از نخستین بازی خود، یک پیروزی و سه امتیاز حساس به دست آ‌ورده است. آن‌ها بوسنی را در یک دیدار نه ‌چندان دلچسب با گل به خودی تیم حریف 1-2 شکست دادند تا ‌با سه امتیاز در صدر جدول گروه خود باشند. آرژانتینی‌ها گمان می‌کنند، امشب یک پیروزی آسان در انتظار آن‌هاست، ولی همه ما امیدواریم چنین نباشد.

سرانجام روز رویارویی با مسی و یارانش از راه رسید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا