گوناگون

سرفیروزآباد می تواند به قطب دامپروری استان کرمانشاه تبدیل شود

بخشدار جدید سرفیروزآباد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بخش سرفیروزآباد از بسیاری جهات دچار مشکلات و نارسایی های بسیاری است که نیاز به کار بیشتری دارد.

منوچهری کاظمی نژاد گفت: سرفیروزآباد با دارا بودن بیش از 253 روستا و چند دهستان یکی از بخشهای وسیع و گسترده در استان کرمانشاه محسوب می شوند که نیازمند حمایت همه جانبه بخش دولتی و خصوصی برای استفاده از پتانسیل های این منطقه است.

بخشدار سرفیروزآباد با اشاره به اینکه این بخش حرفهای بسیاری در بحث دامپروری خواهد داشت، تاکید کرد: به علت داشتن مراتع بکر و طبیعی و نیز چهره طبیعی خاصی که در سرفیروزآباد کرمانشاه می بینیم اگر مسئولان به صورت کارشناسانه و نیز علمی به بحث دامپروری در این بخش نگاه کنند، این منطقه به یکی از قطب های مهم دامپروری در استان کرمانشاه تبدیل خواهد شد.

کاظمی نژاد یکی دیگر از خصلت های مردم بخش سرفیروزآباد را صلابت و ولایتمداری آنها عنوان کرد و اظهار داشت: علیرغم اینکه این بخش از بسیاری جهات دچار محرومیتهای بسیاری است، بازهم مردمانش، همواره یار و یاور انقلاب بوده اند و در ایام انتخابات بیشترین مشارکت را خود نشان داده اند.

بخشدار سرفیروزآباد نیاز به اماکن آموزشی و ورزشی را یکی دیگر از نیازهای مردم و جوانان این منطقه عنوان کرد و گفت: استعدادهای علمی و ورزشی بسیاری در بین جوانان این بخش وجود دارد، ولی به علت محرومیت های بسیار در این منطقه، این استعدادها به فعلیت نرسیده اند و باید مسئولان ارشد استان برای این امر چاره ای بیندیشند.

کاظمی نژاد در پایان تاکید کرد: بنده به عنوان کوچکترین عضو از دولت یازدهم تمام تلاش خود را برای بیرون کشیدن این بخش از انزوا و آوردن امکانات اصلی به این منطقه را انجام دهم که البته برای رسیدن به این مهم نیازمند همکاری و تعامل مسئولان و مردم بخش هستم.

گفتنی است که منوچهر کاظمی نژاد روز پنجشنبه هفته گذشته به عنوان بخشدار جدید سرفیروزآباد منصوب گردید و از خدمات بخشدار سابق این بخش؛ محسن کریم آبادی نیز تقدیر و تشکر به عمل آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا