گوناگون

سرمایه گذاران از مشوق های جدید در شهرکهای صنعتی مازندران بهره مند می شوند

81202861 5763655

ˈ سید مصطفی موسوی ˈ روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : بر اساس دستورالعمل جدید برای حمایت از سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی مناطق کمتر توسعه یافته مدت زمان پرداخت اقساط متقاضیان واحدهای تولیدی و صنعتی در مناطق غیربرخوردار به 36 ماه افزایش یافت.

وی افزود : علاوه بر این که مقدار پرداخت نقدی به 15 درصد کاهش یافته است ، اعطای یک سال تنفس برای مناطق غیربرخوردار و شش ماه تنفس برای مناطق برخوردار بعد از عقد قرارداد ، مطابق جدول مقدار و نحوه دریافت حق بهره برداری از زمین ، اعیانی و تأسیسات در شهرک ها و نواحی صنعتی اعمال خواهد شد.

موسوی اعمال 10 درصد تخفیف در واگذاری حق انتفاع و بهره برداری از زمین در مناطق غیربرخوردار و پنج درصد در شهرک های برخوردار را هم از مشوق های ویژه برای سرمایه گذاران معرفی کرد.

وی گفت : سرمایه گذاران می توانند تا پایان شهریور ماه سال جاری از این مشوقات بهره مند شوند .

موسوی تاکید کرد : امید است با اجرای این دستورالعمل و اعمال مشوق ها و حمایت های جدید دربخش صنعت و معدن ،زمینه تحقق اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید فراهم شود.

وی گفت : به طور یقین با این رویکرد دولت ، رشد سرمایه گذاری ، افزایش تولید و ایجاد اشتغال پایدار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان مازندران به وجود می آید.

مازندران 38شهرک و نواحی صنعتی دارد.ک/3

2585/1654

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا