گوناگون

سرمایه گذاری اقدام اساسی در جهت توسعه فارس است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد رضا نقیب زاده شامگاه چهارشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی مجموعه گردشگری بین راهی سروستان تاکید کرد: زمانی که سرمایه گذار احساس کند مسئولان استان پیگیر کار او هستند به طور حتم سرمایه گذاری به طور کامل و درست انجام می شود.

وی تصریح کرد: سرمایه گذاری در جامعه نباید با نگاه کسب درآمد توسط سرمایه گذار انجام شود بلکه این حرکت یک فعالیت است که به طور حتم برای جامعه و سرمایه گذار برد به همراه خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری استان فارس افزود: زمانی که به سرمایه گذار احترام بگذاریم بحث توسعه استان به خوبی شکل خواهد گرفت و پایه توسعه به درستی برداشته شده است.

نقیب زاده ادامه داد: همه مسئولان استان فارس از سرمایه گذاری درست حمایت می کنند و در این راه از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

وی در خصوص وضعیت مجتمع های بین راهی استان فارس نیز گفت: 11 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در فارس واگذار شده که در سال گذشته یکی از آنها به بهره برداری رسید.

مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری استان فارس افزود: یک پروژه رفاهی و گردشگری بین راهی در سال جاری افتتاح می شود و 9 پروژه دیگر نیز در حال اجرا است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا