گوناگون

سرمربي ذوب‌آهن اين هفته انتخاب مي‌شود

سعيد آذري در خصوص وضعيت کادرفني ذوب‌آهن براي فصل آينده گفت: فکر مي‌کنم در اين زمينه تا روز دوشنبه به جمع‌بندي نهايي برسيم و سرمربي ذوب‌آهن اين هفته معرفي شود. به هر حال يکسري از پارامترها را بايد در نظر بگيريم و در اين مدت هم مشغول بررسي برنامه‌هاي فيروز کريمي بوديم. حالا بايد به جمع‌بندي برسيم ولي الان نمي‌توانم بگويم که چه فردي شانس کم يا زيادي براي نشستن روي نيمکت ذوب‌آهن دارد.

به نقل از تسنيم، وي در پاسخ به اين پرسش که آيا ذوب‌آهن گزينه‌هاي ديگري را هم مدنظر دارد تاکيد کرد: اول موظفيم تا برنامه‌هاي کريمي را مورد بررسي قرار دهيم. اگر قرار به انتخاب او باشد که ديگر بحث مذاکره با گزينه‌هاي ديگر به ميان نخواهد آمد، در غير اينصورت با مربيان ديگر مذاکره خواهيم کرد.

مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن در خصوص وضعيت قاسم حدادي‌فر و اينکه مي‌‌گويند او قرار است به پرسپوليس برود، افزود: حدادي‌فر از اردوي آفريقا با من تماس گرفت و با هم صحبت کرديم. او گفت که صحبت‌هاي اخير شايعه است و ذوب‌آهن گزينه اولش محسوب مي‌‌شود. ما هم موظف به حفظ سرمايه‌هاي باشگاه هستيم ولي از طرفي هيچ وقت بازيکن را تحت فشار نمي‌گذاريم. دوست داريم حدادي‌فر بماند و بعد از بازگشت تيم ملي‌ با اين بازيکن صحبت خواهيم کرد.

آذري در پايان در خصوص شرايط محسن مسلمان و ابراز تمايل اين بازيکن براي ماندن در پرسپوليس گفت: به هيچ عنوان اجازه جدايي مسلمان را صادر نخواهيم کرد. او دو سال ديگر با ذوب‌آهن قرارداد دارد و اگر حرف‌هاي لوکا بوناچيچ نبود اين بازيکن از تيم ما جدا نمي‌‌شد. ما مي‌‌خواهيم امسال در زمينه جذب بازيکن و حفظ سرمايه‌هاي باشگاه قوي عمل کنيم و به مسلمان اجازه جدايي نمي‌دهيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا