گوناگون

سروش رفيعي: امسال باانگيزه‌تر بازي خواهم کرد

او با تلاشي مضاعف به اين تيم برگشته و مي‌ خواهد امسال براي تيمش مثمرثمر باشد.

تمرينات فولاد از چه زماني آغاز مي‌ شود و وضعيت تيم فولاد چگونه است؟

ما از روز 30 خرداد ماه تمريناتمان در اهواز آغاز مي‌ کنيم و با 2 يا 3 اردو آماده ورود به مسابقات مي‌ شويم. در حال حاضر تنها 2 بازيکن از تيم جدا شده اند. من به شخصه دوست دارم در اختيار تيم باشم و فکر مي‌ کنم امسال با درايت آقاي اسکوچيچ و تدابير مسئولين باشگاه يارگيري خوبي انجام دهد و آماده حضور در مسابقات باشيم. من امسال تمام تلاشم را مي‌ کنم تا بتوانم نسبت به سال گذشته با انگيزه تر بازي کنم و اميدوارم براي تيمم مثمرثمر باشم.

با وجود پيشنهادات بسياري که داشتي چه شد که در فولاد خوزستاني ماندني شدي؟

با تمام احترامي که براي چند تيمي که تمايلي به جذب بنده داشتند، قائل هستم بايد بگويم که من يک سال ديگر با تيم فولاد قرارداد دارم و در ضمن افتخار مي‌ کنم يک سال ديگر بتوانم در خدمت تيم فولاد و مردم اهواز باشم.

اگر با اين تيم يکسال ديگر قرارداد نداشتي و اين تيم تصميم به جذب دوباره ات داشت. آيا فولاد براي جذبت بايد مبلغ سنگيني را پرداخت مي‌ کرد؟

من يکسال ديگر با فولاد قرارداد دارم با توجه به اين مسئله چند روز آينده در مورد مسائل مالي با مسئولين باشگاه ديدار خواهم داشت. البته با شناختي که از خصوصيات اخلاقي مسئولين بخصوص شخص آقاي دهکردي و مديرعامل باشگاه دارم مطمئن هستم که با توجه به عملکرد من و تيم در فصل گذشته آن چيزي که حق من و تمامي بازيکنان است پرداخت خواهند کرد و مطمئنم در اين مورد هيچگونه کوتاهي نمي‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا