گوناگون

سرویس مدرسه، دغدغه‌ی این روزهای والدین

‌رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: سرویس‌ مدرسه مهترین دغدغه‌ی والدین برای بازگشایی مدارس است.

سرهنگ «محمد رسولی»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، اظهار کرد: مدیران مدارس و خانواده‌ها باید در انتخاب سرویس مدارس توجه بیشتری داشته و سرویس‌هایی را انتخاب کنند که شرایط اخلاقی، حرفه‌ای و اجتماعی لازم برای جابجایی دانش‌آموزان را داشته باشد.

وی افزود: در سال گذشته خودروهایی که در قالب سرویس مدارس فعالیت داشته‌اند، ضمن آموزش با تخلفات آنان نیز برخورد قانونی صورت گرفته است، امسال ‌آموزش رانندگان سرویس مدارس صورت گرفته و گواهینامه آموزشی نیز برای آنها صادر شده است.

رسولی با اشاره به اینکه کارگاه آموزشی ویژه رانندگان حمل نقل عمومی و سرویس مدارس در دستور کار است، خاطرنشان کرد: در هفته‌های ابتدایی سال تحصیلی به جهت تسهیل در عبور مرور اجازه هیچ نوع حفاری‌ یا روکش آسفالت در سطح شهر داده نخواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام اضافه کرد: راهنمایی و رانندگی به جهت تسهیل در عبور و مرور در خیابان‌ها و میادین اطراف مدارس مستقر می‌شوند، لذا از رانندگان تقاضامندیم ضمن همکاری با پرسنل راهنمایی و رانندگی از توقف‌های دوبله‌ یا توقف‌هایی که منجر به سد معبر می‌شوند، جدا خودداری کنند.

‌انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا