گوناگون

سرویس های جاسوسی استکبار در پشت مرزهای شرقی خیمه زده است

به گزارش خبرنگار مهر، حق پرست در همایش گرامیداشت سی امین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات که روز پنجشنبه با حضور استاندار، امام جمعه زاهدان، سران طوایف، علما، مسئولان و افراد ذی نفوذ مختلف جامعه اعم از شیعه و سنی در تالار فردوسی برگزار شد اظهار داشت: دشمن امروز به دنبال ایجاد جنگ بین شیعه و سنی، اختلاف بین فارس و بلوچ و همچنین درگیری بین طوایف است و به خیال باطل خود سعی دارد تا از این طریق به نظام اسلامی و وحدت مردم این منطقه آسیب برساند.

وی با اشاره به اینکه کشور های همسایه با مرز های شرقی و استان سیستان و بلوچستان از بی قانونی و عدم وجود امنیت رنج می برند افزود: فضای کشور های منطقه و همجوار با مرز های شرقی نامطلوب است و سرویس های جاسوسی ایادی استکبار برای نفوذ به کشور در پشت این مرزها در کمین هستند.

نقشه ناامنی در شرق کشور خنثی شد

حق پرست همچنین با بیان اینکه سیاست رژیم پهلوی در گذشته نگاه داشتن بسیاری از استان های مرزی در فقر و محرومیت بوده است افزود: اما نگاه نظام چمهوری اسلامی ایران رویکرد خدمت رسانی و توسعه و پیشرفت است که این خدمات پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای همگان آشکار است.

مدیر کل اداره اطلاعات سیستان و بلوچستان بیان داشت: اما دشمنان نظام جمهوری اسلامی تاب دیدن این پیشرفت و توسعه را نداشته و سعی دارند تا مقابل هر گونه سرمایه گذاری را بگیرند.

وی افزود: همزمان با سفر ریاست جمهوری و تصویب طرح هایی که به رشد و شکوفایی استان کمک کند دشمن با سرعت وارد عمل شد و با انتقال مواد منفجره از طریق خاک کشور های همسایه سعی کرد به دنبال این مصوبات آرامش مردم را  با بمب گذاری بهم بزند که هیچ گاه به اهداف شوم خود نرسید و با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) این نقشه شوم خنثی شد.

وزارت اطلاعات حافظ منافع مردم و نظام است

مدیر کل اطلاعات سیستان  و بلوچستان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: مجموعه وزارت اطلاعات مجموعه ای مردم محور و مبتنی بر ارزش های اعتقادی و اسلامی تشکیل شده و به دنبال صیانت از نظام، قران، اسلام و امت اسلامی است.

حق پرست با اشاره به ضرورت تشکیل و تاریخچه فعالیت وزارت اطلاعات نیز گفت: این نهاد مقدس در شرایطی پس از پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت که استکبار جهانی به دنبال شکستن نهال انقلاب اسلامی ایران بود.

وی گفت: مجاهدت های خاموش فرزندان گمنام این مرز و بوم و خون شهدا موجب شد تا نهال نوپای انقلاب به رهبری امام راحل به درختی تنومند تبدیل شود و در حال حاضر با هدایت پیامبر گونه مقام معظم رهبری خواب را از چشم استکبار و گردنکشان و زورگویان برباید.

وی اظهار داشت: وزارت اطلاعات بر اساس شرع مقدس اسلام و همچنین قوانین جمهوری اسلامی ایران و در چار چوب اخلاق اسلامی وظیفه خود را در راستای صیانت و پاسداری از مردم و نظام انجام می دهد و امنیت موجود در کشور خود گواه مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) است.  

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا