Mihanpostپیشنهاد سردبیردسته‌بندی نشدهسینما

سریال ارباب حلقه ها توسط آمازون ساخته خواهد شد + جزئیات

سریال ارباب حلقه ها در حالی توسط کمپانی بزرگ آمازون ساخته خواهد شد که فیلم سینمایی ارباب حلقه ها در زمان اکران خود و در میان علاقه مندان به سینما و بخصوص سینمای هالیوود سر و صدای زیادی به پا کرد . فیلمی که حتما بسیاری آن را دیده‌اید که داستان فیلم با داستان اصلی کتاب تفاوت‌هایی دارد و برخی از جزئیات ملموس کتاب در فیلم قرار نگرفته اما با این حال، این فیلم در جذب مخاطب بسیار قوی عمل کرده است.

سریال ارباب حلقه ها باید دی که آیا به دنبال داستان فیلم ارباب حلقه ها ساخته شود یا خیر ؟ فیلمی که به مذاق بسیاری از اهالی سینما خوش آمده و همچنان افراد زیادی خبرهای مربوط به آن را دنبال می‌کنند. حال خبر خوشی برای دوستداران این فیلم در راه است. آمازون به تازگی اعلام کرده سریال ارباب حلقه‌ ها نیز ساخته می‌شود.

سریال ارباب حلقه ها

ارباب حلقه‌ها The Lord of the Rings رمانی به سبک خیال‌پردازی حماسی به قلم جی. آر. آر. تالکین نویسنده و زبان‌شناس انگلیسی است. این مجموعه داستان ادامهٔ اثر پیشین تالکین با نام هابیت است که در همین ژانر نوشته شده بود. این کتاب طی ۱۲ سال از سال ۱۹۳۷ تا ۱۹۴۹ که بیشتر آن در زمان جنگ جهانی دوم بوده نگارش شده است. که فیلم سینمایی ارباب حلقه ها نیز بر اساس داستان این رمان ساخته شد.

با این حال و بر اساس اخبار منتشره توسط سایت ubergizmo این سریال – سریال ارباب حلقه ها – در واقع قرار نیست که بر پایه داستان اصلی ارباب حلقه‌ها ساخته شود و البته بیشتر سیر داستانی Fellowship of the Ring را دنبال می‌کند. طرفداران نویسنده این داستان، جی آر تالکین می‌دانند که The Hobbit پیش درآمد فیلم ارباب حلقه ها است. بنابراین احتمال می‌رود سریال آمازون ترکیبی از هر دو داستان باشد.

همان‌ طور که انتظار می‌رفت سریال ارباب حلقه ها از سرویس ویدئویی آمازون پخش می‌شود که علاقه‌مندان حتما باید در این سرویس عضو شوند تا بتوانند سریال مورد علاقه خود را تماشا کنند.

بد نیست بدانید که از زمان ساخت و همچنین بازیگران و عوامل سازنده سریال ارباب حلقه ها همچنان خبری در دست نیست و علاقه‌مندان باید همچنان منتظر خبرهای بیشتر بمانند.

منبع   ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا