Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوری

سطل زباله هوشمند Simplehuman به اینترنت متصل می شود !

سطل زباله هوشمند Simplehuman که توسط کمپانی سیمپل‌هیومن که یکی از کمپانی‌های تولیدکننده لوازم اداری و منزل است در حالی تولید شده است که این شرکت در واقع ابزارهایی نظیر سطل‌های زباله تولید می‌کند. شرکت سیمپل‌هیومن در جریان نمایشگاه CES 2017 سطل زباله‌ی جدید خود را رونمایی کرد که قادر است دستورهای صوتی کاربرش را دریافت کند و همچنین می‌تواند به شبکه‌ی وای فای نیز متصل شود و می تواند با استفاده از دریافت دستوراهای صوتی در آن باز و بسته شود . در ادامه با میهن پست همراه شوید.

نسخه‌ی اولیه سطل زباله هوشمند Simplehuman در دو ظرفیت متفاوت راهی بازار خواهد شد. نسخه‌ی اول با ظرفیت پایین‌تر ۱۸۰ دلار قیمت داردو نسخه‌ی بزرگ‌تر کمی گران‌تر است و ۲۴۰ دلار قیمت دارد.

جالب است بدانید که به هنگام استفاده از سطل زباله هوشمند Simplehuman کافی است که کاربر پیام صوتی «Open can» یا «Open Sesame» را ارسال و به نبال آن در سطل زباله را باز کرد و البته همچنین می‌توان با استفاده از دستورات صوتی مشخص شده، در سطل را باز نگه داشت یا بست. محصولات جدید سیمپل‌هیومن نظیر سطل‌های زباله پیشین این کمپانی از وجود سنسور‌های حرکتی بهره می‌برند. این کمپانی اعلام کرده است سری اول از سطل‌های زباله جدید از ماه مارس در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت که البته فاقد ارتباط وای‌فای است.

سری دوم از سطل زباله هوشمند Simplehuman کمپانی سیمپل‌هیومن با پشتیبانی از ارتباط وای‌فای و دستورات صوتی بیشتر ، در ماه می سال ۲۰۱۷ میلادی راهی بازار خواهد شد. این سطل قادر است زمان تعویض کیسه درون سطل را نیز اعلام کند. با استفاده از اپلیکیشن توسعه یافته برای سطل زباله هوشمند Simplehuman می‌توان در صورت اتمام کیسه‌ی مخصوص سطل ، از آمازون اقدام به سفارش کیسه‌های جدید کرد.

منبع   theverge

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا