Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

معروف ترین تراکتورهای جهان در کدام کمپانی ها تولید می شوند + عکس

در میان قدیمی ترین ماشین هایی مولد نیرو در حوزه کشاورزی – معروف ترین تراکتورهای جهان – در تسهیل  و رونق کشاورزی نقش بسزایی داشته اند. هر چند این خودرو در بخش های مختلف قابلیت بهره برداری دارد اما عموما تراکتور را به عنوان یکی از ابزارهایی می دانیم که از گذشته تا کنون با صنعت کشاورزی همراه بوده است. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

طبیعتا مفهوم اولیه ماشینی به نام تراکتور نیز در گذر زمان و همپا با تکامل تکنولوژی تغییرات مهمی را به خود دیده و در حال حاضر تراکتور تبدیل به یک ماشین پیشرفته و قدرتمند کشاورزی شده است. از این رو اهمیت بخش کشاورزی و ماشین آلات وابسته به آن موجب شده تا کمپانی های معتبری در این حوزه فعالیت داشته و رقابت نزدیکی را در راستای افزایش سهم خود از بازار جهانی ماشین آلات کشاورزی(که تراکتور نیز جزی از آن محسوب می شود) دنبال کنند.

معروف ترین تراکتورهای جهان
معروف ترین تراکتورهای جهان

تراکتور کلاس  : در رتبه دهم کلاس تراکتور قرار دارد. این برند در سال ۱۹۱۳ شکل گرفته و دفتر مرکزی آن در هارزه وینکل کشور آلمان قرار دارد. AXION 850 یکی از موفق ترین محصولات این کمپانی آلمانی است که در سال ۲۰۱۳ به عنوان تراکتور و ماشین کشاورزی برگزیده در آلمان مورد تقدیر قرار گرفت.

معروف ترین تراکتورهای جهان
تراکتور کلاس

تراکتور کابوتا : این کمپانی که دفتر مرکزی آن در اوساکا ژاپن است در سال ۱۸۹۰ میلادی راه اندازی شده و فعالیت تولیدی قابل توجهی در ژاپن دارد.  ۲۱HP L200 یکی از محصولات موفق این کمپانی است که در آمریکا نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

معروف ترین تراکتورهای جهان
تراکتور کابوتا

تراکتور دویتس فار : دفتر مرکزی این کمپانی در کلن آلمان سابقه تاسیس این کمپانی به سال ۱۸۹۴ باز می گردد و یکی از قدیمی های این صنعت محسوب می شود.

معروف ترین تراکتورهای جهان
تراکتور دویتس فار

تراکتور فورد پرفورمنسر (FPM) : دفتر مرکزی این شرکت نیز ملبورن در استرالیا است و زیر نظر کمپاین فورد آمریکا فعالیت می کند و سابقه فورد در ارائه و تولید تراکتور به اندازه عمر کشاورزی مکانیزه برآورد می شود. فورد اولین تراکتور تجربی خود را در سال ۱۹۰۷ رونمایی کرد و این نمایانگر توانایی های این برند در تولید تراکتور خواهد بود.

معروف ترین تراکتورهای جهان
تراکتور فورد پرفورمنسر (FPM)

تراکتور کترپیلار : بد نیست بدانید که دفتر مرکزی این کمپانی در ایلی نوی آمریکا است و این برند و توانایی های در تولید ماشین آلات مختلف نیاز به معرفی ندارد. سابقه فعالیت کترپیلار به ۱۹۲۵ میلادی باز می گردد.

معروف ترین تراکتورهای جهان
تراکتور کترپیلار

تراکتور فنت : دفتر مرکزی این شرکت هم در مارکت‌اوبردورف آلمان است  و در واقع یکی از شناخته شده ترین های لیست امروز ما کمپانی فنت خواهد بود. سابقه فعالیت فنت به ۱۹۳۷ میلادی و ماجراجویی های برادران فنت در یک آهنگری کوچک باز می گردد و یکی از خلاق ترین کمپانی های تولیدکننده تراکتور است. ایده های آینده نگر فنت برای تولید تراکتور همواره مورد توجه قرار داشته است.

معروف ترین تراکتورهای جهان
تراکتور فنت

تراکتور نیو اولند اگریکالچر : این کمپانی فعالیت خود را از سال ۱۸۹۵ آغاز کرد و امروز نیز دفتر مرکزی آن در شهر تورین ایتالیا است و یکی از برترین برندهای تراکتور را روانه بازار می کند.محصولات نیو اولند به ۱۷۰ کشور صادر می شود. NH2 نام یکی از محصولات خاص این برند است که از هیدروژن نیروی مورد نیاز خود را تامین و به عنوان یک تراکتور سبز شناخته می شود.

معروف ترین تراکتورهای جهان
تراکتور نیو اولند اگریکالچر

تراکتور کیس IH : این برند نیز جز یکی از معروف ترین برند های تراکتور در میان کشاورزان جهان است .دفتر مرکزی این شرکت در شهر ویسکانسین آمریکا است و از سال ۱۹۸۴ به عنوان یکی از شرکت های نوآور در تولید ماشین آلات کشاورزی شناخته می شود. در سال ۱۹۸۷ اولین تراکتور این برند با نام مگنوم تولید شد و به سرعت محبوبیت زیادی را بدست آورد. STX500 Steiger یکی از محصولات تحسین شده کمپانی مذکور به شمار می رود.

معروف ترین تراکتورهای جهان
تراکتور کیس IH

تراکتور مسی فرگوسن : نامی که نیاز به معرفی ندارد زیرا از سال ۱۹۵۸ تا کنون حضوری چشمگیر در تولید ماشین آلات کشاورزی داشته است. تراکتورهای قرمز رنگ فرگوسن محبوبیت بالایی در میان کشاورزان کشورمان نیز دارند.

معروف ترین تراکتورهای جهان
تراکتور مسی فرگوسن

تراکتور جان دیر : تراکتورهای جان دیر با رنگ سبز یک برند قابل اعتماد میان کشاورزان هستند. دفتر مرکزی این کمپانی در شهر ایلی نوی آمریکا است و این کمپانی عظیم از سال ۱۸۳۷ تا کنون افتخارات زیادی را با تولید محصولات با کیفیت بدست آورده است.

معروف ترین تراکتورهای جهان
تراکتور جان دیر

منبع  teninsider

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا