گوناگون

سعی می کنم پیش هواداران سربلند باشم/ لیست بازیکنان مد نظر را تاپایان هفته ارائه می دهم

رسول خطیبی عصر شنبه و دقایقی پس از عقد قرارداد خود با باشگاه تراکتورسازی به عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پس از مذاکراتی که مسئولان باشگاه تراکتورسازی و شخص آقای نظمی با بنده داشت، سرانجام امروز دو طرف به توافق رسیدیم و بنده به عنوان سرمربی تیم تراکتورسازی انتخاب شدم.

وی ادامه داد: البته اکنون که این مسئولیت را به عهده گرفته ام، از همه هواداران، پیشکسوتان و بزرگان فوتبال آذربایجان اجازه می خواهم و دوست دارم در این لحظه یادی از مرحوم رضا حسن زاده، دکتر علیرضا نیکمهر و حسن صادقیان داشته باشم.

خطیبی گفت: تبریز زادگاه من است و دوست دارم در شهر خودم خدمت کنم و برای این کار تعصب و علاقه زیادی دارم، سعی می کنم که به عنوان سرمربی پیش هواداران تراکتورسازی سربلند باشم و با عملکرد خودم هواداران تراکتورسازی را هم سربلند کنم.

وی در خصوص جذب بازیکن برای تیم تراکتورسازی عنوان کرد: تا پایان هفته لیستی از بازیکنان مدنظر خودم را به باشگاه ارائه می دهم تا نسبت به مذاکره و جذب آنها اقدام شود. قطعا تیمی قدرتمند و قوی خواهیم بست تا در خور نام و اعتبار تیم تراکتورسازی باشد.

IMG17325786

سرمربی جدید تیم تراکتورسازی در خصوص وضعیت دیگر اعضای کادرفنی و سرپرستی این تیم یادآور شد: تا روز پنجشنبه لیست همکاران خودم در کادر فنی را به باشگاه اعلام می کنم و در خصوص سرپرست تیم هم باید بگویم که با آقای نظمی مدیرعامل باشگاه به یک جمع بندی مشترک خواهیم رسید.

وی در خصوص مدت قرارداد خود با باشگاه تراکتورسازی و زمان آغاز تمرینات این تیم اظهار داشت: قرارداد من با باشگاه تراکتورسازی سه ساله است و بر اساس برنامه ای که به باشگاه خواهم داد، تمرینات تیم را از روز 25 خرداد آغاز خواهیم کرد.

خطیبی گفت: از هواداران، مسئولان و رسانه ها می خواهم که من را در این راه همیاری و حمایت کنند تا تراکتورسازی را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

وی افزود: به عنوان یک عضو کوچک از فوتبال آذربایجان، این افتخار نصیب من شد که هدایت تیم تراکتورسازی به من سپرده شود و امیدوارم که با تلاش های دیگر اعضای کادرفنی و بازیکنان بتوانیم نتایج خوبی به همراه این تیم در مسابقات کسب کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا