گوناگون

سفر استاندارو هیات اقتصادی قم به چین

81225736 5803158

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، این سفر به دعوت رسمی استاندار گانسوی چین و با هدف توسعه و گسترش بیشتر روابط تجاری و سرمایه گذاری قم با این کشور انجام گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی منش در این سفر پنج روزه، علاوه بر برگزاری نشست های مشترک جداگانه با استاندار و تجار و اعضای اتاق بازرگانی استان گانسو، در همایش همکاری های چین و آسیای میانه( کشورهای کمربند اقتصادی جاده ابریشم) شرکت خواهد کرد.

بازدید از بیستمین نمایشگاه بین المللی سرمایه گذاری و تجارت لنژو( مرکز استان گانسو) که بخشی از فضای این نمایشگاه به تولید کنندگان و تجار استان قم اختصاص خواهد داشت و نیز بازدید از صنایع منتخب شهر لنژو و مراکز تجاری و گردشگری منطقه از دیگر برنامه های سفر استاندار قم است.

صالحی منش همچنین در جریان این سفر با مسلمانان استان گانسو دیدار و گفت وگو می کند.

استان گانسوی چین با بیش از سه میلیون نفر مسلمان، در سالهای اخیر یکی از مناطق هدف در توسعه مراودات بین المللی استان قم محسوب می شود.

همچنین در سالهای گذشته و به دنبال سفر رسمی یک هیات عالی رتبه از قم به استان گانسو و امضای پیمان خواهر خواندگی، روابط اقتصادی و تجاری قم با این منطقه وارد مرحله جدیدی گردیده و در طی این سالها، هیئت های تجاری و بازرگانی زیادی بین این دو استان تردد داشته اند.ک/1

/8138/ 550/

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا