گوناگون

سقوط 7 پله‎ای بیکاری در لرستان

نماینده مردم خرم‎آباد در مجلس گفت: نمایندگان برای توسعه استان مسیر خوبی را انتخاب کرده‎اند.

ایرج عبدی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، بیان کرد: خوشبختانه امسال اقدامات و پروژه‎های عمرانی در استان از قبیل روکش آسفالت و جاده‎سازی، فعالیت راه‎آهن و آزادراه، کشت و صنعت و گلخانه باعث شد که رتبه و درصد بیکاری استان هفت پله سقوط کند.

وی اضافه کرد: بعد از سال‎ها بیکاری کاهش پیدا کرده هر چند آمار خیلی بالاست و تا ایده‎آل فاصله زیادی داریم اما همین اقدامات منجر به کاهش افسردگی و ناامیدی و افزایش امید در جامعه می‎شود.

عبدی ادامه‌داد: تمام تلاش مجمع نمایندگان استان این است که در بودجه 94 مؤثرتر واقع شوند، همان‌طور که در بودجه 93 تلاش خوبی صورت گرفت.

نماینده مردم خرم‎آباد افزود: امسال کار آزادسازی قلعه فلک‎الافلاک را داریم که 70 میلیارد اعتبار می‎خواهد. یک قانون نیز بیش از صد میلیارد بودجه می‎خواهد که پیش‎بینی می‎شود با این کارها زمینه افزایش اعتبارات فراهم شود.

وی یادآور شد: همچنین در سفر هیئت دولت قرار شد بیش از 200 میلیارد به استان اختصاص دهند که در این صورت سال آینده افزایش چشمگیری در بودجه خواهیم داشت.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: نسبت به دو سال گذشته فضای استان تغییر زیادی پیدا کرده و جلسات زیادی برای سرمایه‎گذاری صورت پذیرفته که نویدبخش این موضوع است که در حال خارج شدن از وضعیت بحرانی هستیم.

عبدی اظهارکرد: نمایندگان برای توسعه استان مسیر خوبی را انتخاب کرده‎اند و این مسیر حتماً می‎تواند به رفع دغدغه‎هایی که مردم دارند بیانجامد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا