Mihanpostپیشنهاد سردبیرساختنی‌هاعکس

آموزش ساخت گجتی برای سلفی گرفتن با دوربین عکاسی

آموزش ساخت گجتی برای سلفی گرفتن با دوربین عکاسی را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . همانطور که می دانید با لطف فناوری دوربین جلو در گوشی های هوشمند دیگر گرفتن عکس سلفی کار دشواری نیست اما هنوز هم برخی برای عکاسی از دوربین های دیجیتال نسبتا قدیمی استفاده می کنند . در این ساختنی به شما یاد خواهیم داد چگونه دوربین خود را برای گرفتن عکس سلفی آماده کنید . برای مشاهده توضیحات بیشتر در در ادامه با میهن پست همراه باشید .

ابزار و قطعات مورد نیاز : ۱- دوربین ۲- چسب دو طرفه ۳- آینه محدب ۲٫۵ تا ۵ سانتی متری

آموزش ساخت گجتی برای سلفی گرفتن با دوربین عکاسی

قبل از خرید آینه محدب بهتر است سری به لوازم آرایشی بدون استفاده بزنید احتمالا آینه مورد نیاز خود را در میان این لوازم پیدا خواهید کرد . بهترین مکان برای خرید آینه مورد نظر ما ابزار فروشی ها و یا داروخانه ها هستند .

مراحل ساخت : احتمالا آینه شما نیز مانند آینه ای که ما از آن در این ساختنی استفاده کرده ایم دارای یک دسته است . ابتدا باید آینه را از دسته آن جدا کنید در هنگام انجام اینکار به شدت مراقب باشید که آینه به دستان شما آسیبی نزد .

چسب دو طرفه یا ولکرو بهترین انتخاب برای چسباندن آینه به دوربین است چراکه علاوه بر استحکام بالا  شما به راحتی می توانید آینه را از دوربین جدا کنید . مکان چسباندن آینه بسیار مهم است . آن را دقیقا باید زیر لنز اصلی دوربین بچسبانید.

با انجام مرحله بالا کار ساخت گجتی برای سلفی گرفتن با دوربین عکاسی قدیمی به پایان رسیده است . اما حالا باید بصورت آزمایشی چند عکس از خود تهیه کنید تا از مکان صحیح چسباندن آینه مطمئن شوید .توجه داشته باشید تصویری که شما در آینه  خواهید دید مرکز عکس است و به شما در درست بستن کادر تصاویرتان کمک خواهد کرد .

با هم در میهن پست تصاویر نمونه از  گجتی برای سلفی گرفتن  را تماشا می کنیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا