Mihanpostپیشنهاد سردبیردوچرخهدیدنی هاعلمی و فناوری

کلاه ایمنی جدید دوچرخه سواری FEND با ترکیبی از مد و ایمنی !

کلاه ایمنی جدید دوچرخه سواری FEND با ترکیبی از مد و ایمنی در حالی طراحی و ساخته شده است که تا علاوه بر حفظ ایمنی دوچرخه سوار در مقابل خطرات احتمالی، به آن ها این امکان را بدهد که علاه بر بهرمندی از زیبایی خاص آن بتوانند آن را به راحتی و دی کیف خود نیز حمل کنند. برای مشاهده توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید .معمولا در طراحی و تولید بسیار از لوازم ایمنی آن چنان که حفظ ایمنی مد نظر است به زیبایی و راحتی استفاده از آن ابزار توجه خاصی نمی شود و اغلب ابزار های ایمنی تولید شده بعد از خرید بلا استفاده و بی مصرف در گوشه ای از خانه و یا پارکینگ خاک می خورد.

کلاه ایمنی جدید دوچرخه سواری اگر چه شرایط استفاده آسان از آن را برای افراد مهیا می کند در حالی می تواند مورد توجه دوچرخه سولرن و یا این که موتور سواران قرار بگیرد که تولید کلاه های ایمنی موتورسیکلت و دوچرخه قدیمی و سختی استفاده آن همواره باعت شده است تا افراد خطرات تردد با دوچرخه و موتورسیکلت را بدون استفاده از کلاه های ایمنی تولیده شده با طراحی های بد را به جان بخرند.

در این میان یک روج با طراحی کلاه ایمنی جدید دوچرخه سواری FEND در واقه ایمنی را با مد روز ترکیب کرده اند و یک کلاه دوچرخه سواری تاشو ساخته اند که کلا ها طوری طراحی شده است که بعد از استفاده با ساختاری که دارد طوری تا می شود که حجم آن به یک سوم اندازه اولیه اش کاهش می یابد و می توان پس از تا کردن ، آن را طوری در کیف و یا این که در دست خود نگه داشتکه کمترین فضای ممکنی را اشغال خواهد کرد.

بد نیست بدانید که ایده ساخت کلاه ایمنی جدید دوچرخه سواری FEND به ذهن زراحان آن رسید که کنگ و هنیفر در حال دوچرخه سواری با یک اتومبیل تصادف کردند و این تصادف اهمیت کلاه ایمنی را برای آن ها به خوبی روشن ساخت ولی از طرفی می دانستند که اغلب مردم به خاطر حجیم بودن، گرم بودن و حمل مشکل، از آن استفاده نمی کنند.

با توجه به همه ی این موارد این زوج که سابقه  بیست ساله در طراحی و تولید محصولات صنعتی دارند به این نتیجه رسیدند که باید کلاهی را طراحی کنند که هم از استاندارد های ایمنی اروپا و امریکا پیروی کند و هم بخاطر زیبایی و راحتی اش افراد موتورسوار و بخصوص دوچرخه سوار نیز میل و رغبت به استفاده از آن داشته باشند.

البته در پایان باید گفت که کلاه ایمنی جدید دوچرخه سواری FEND در بهار ۲۰۱۷ وارد بازار خواهد شد و شامل یک پوسته آجدار مقاوم در برابر ضربه می باشد که در دو اندازه مختلف موجود است.

با هم در میهن پست تصاویری از کلاه های جدید دوچرخه سواری را تماشا می کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا