گوناگون

سمن ها در بهبود رفتارهای اجتماعی مردم تلاش کنند

81216543 5787474

به گزارش ایرنا،ˈسعید پورکاوهˈروز پنجشنبه در جلسه شورای سمن ها در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همزمان با هفته قوه قضاییه افزود: سمن ها با توجه به مردمی بودن و ارتباط با گروه‏های مردمی می توانند در زمینه امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم نقش مهمی داشته باشند.

وی گفت: دبیران سمن‏ها می‏توانند با استفاده از آمارها و بر اساس واقعیت‏های جامعه که در پرونده‏های قضایی نمایان می‏شود، با همکاری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان دراین زمینه برنامه ریزی کنند.

پورکاوه ، از ثبت شورای راهبردی سیاستگذاری و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در استان با هماهنگی امور اجتماعی استانداری خبر داد و گفت: در این شورای راهبردی یک نفر نماینده از هر سمن ، در تیم اجتماع محور و کمپ های ترک اعتیاد حضور دارد تا در زمینه مشکلات و آسیب های اجتماعی استان برنامه ریزی می کند.

وی گفت: مشارکت به عنوان یک اصل اساسی است و باید در تمام فعالیت ها مورد توجه قرار گیرد.

پورکاوه اظهار داشت: ایجاد فضای کار جذب کننده و با نشاط ،ایجاد حس وابستگی و دلبستگی بین اعضا، طراحی پروژه های اثر بخش از راه های ایجاد بستر مشارکت سمن هاست.

وی افزود: برای اثر بخشی و کارایی بیشتر فعالیت سمن ها نیز باید پنج محور دین مداری ،مشارکت، مدیریت ،جذب و نگهداری عضو و بسترسازی فراهم شود.

به گزارش ایرنا، جلسه شورای سمن ها همزمان با قوه قضاییه و بزرگداشت شهدای هفتم تیرماه به خصوص شهید استکی در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

7360/7359

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا