گوناگون

سند توسعه خلخال به نصف راه رسید

81221296 5795681

به گزارش ایرنا ، مهدی احمدی روز دوشنبه در جلسه بررسی سند توسعه خلخال افزود: این سند که با چشم انداز و افق 1404 تدوین می شود بر خلاف سندهای توسعه ای گذشته که بیشتر تحلیلی و توصیفی بوده اند کاملا کاربردی و اجرایی است.

وی گفت: با توجه به تاکید دولت مبنی بر توسعه همه جانبه مناطق مختلف کشور به ویژه مناطق کمتر توسعه یافته مسوولان این شهرستان مصمم شدند با کار کارشناسی و تدوین نقشه راه و نیز اعتقاد راسخ به حرکت در مسیر دولت تدبیر و امید نسبت به تدوین سند توسعه خلخال با در نظر گرفتن همه راهکارها و موانع اقدام کنند.

وی با بیان این که در تهیه سند توسعه خلخال استفاده از فکر و نظر اساتید دانشگاه و صاحب نظران توسعه این شهرستان ملاک شده افزود: انتظار می رود مسوولان اجرایی شهرستان و همه دست اندرکاران تهیه این سند کماکان در ادامه راه فرمانداری خلخال را همراهی کنند.

فرماندار خلخال گفت: در تدوین سند توسعه خلخال برنامه های سند توسعه استان نیز لحاظ شده و از هرگونه پراکنده کاری جلوگیری می شود.

وی بیان کرد: در صورت تصویب و تایید این سند در شورای برنامه ریزی استان برنامه های پیش بینی شده در آن در مسیر توسعه این شهرستان در عرصه های مختلف اقتصادی ، اجتماعی و سیاسی عملیاتی و قابل اجرا خواهد شد.

شهرستان خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.

7119/594/530

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا