گوناگون

سند توسعه گردشگری سلامت در حوزه بهداشت و درمان مازندران مصوب شد

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار مازندران گفت: خوشبختانه سند توسعه‌ی گردشگری سلامت در حوزه‌ی بهداشت و درمان مصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی مازندران،«علی احسانی» پیش از ظهر امروز(شنبه یکم شهریورماه) در نشست خبری استاندار مازندران و معاونین استاندار که بمناسبت هفته‌ی دولت در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: توسعه و بالندگی استان در گرو همکاری و مساعدت اصحاب رسانه اتفاق می‌افتد.

وی ادامه داد: یکی از ابزارها برای اقدام عملی در سطح کلان کشور بهره‌گیری از اسناد توسعه است.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار مازندران یادآور شد: برگزاری کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو به میزبانی مازندران بر این شده که دولت در «اقتصاد مقاومتی» بحث گردشگری را به طور جدی پیگیری کنند.

احسانی با بیان اینکه با کمک تیم مشاوره‌ای و برنامه‌ریزی در سند چشم‌انداز می‌توانیم راهبرد اساسی توسعه‌ی استان را تغییر دهیم، گفت: توسعه‌ی اقتصادی استان در سند چشم‌انداز اقتصاد چند بعدی دانش بنیان است.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون کشاورزی استان بصورت سنتی است، گفت: در سند چشم‌انداز به‌دنبال کشاورزی تجاری هستیم تا تغییر الگو کشت در استان شکل گیرد.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار مازندران خاطرنشان کرد: متأسفانه محصولات کشاورزی فرابورس در استان نداریم و نیازمند این هستیم که این مهم در استان اجرایی شود.

احسانی یادآور شد: بندر «امیرآباد» یکی از پایگاه‌های قوی تجاری کشور است.

وی تصریح کرد: متأسفانه مازندران جایگاهی در فنآوری اطلاعات ندارد و باید این جایگاه در استان نهادینه شود.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار مازندران یادآور شد: خوشبختانه سند توسعه‌ی گردشگری سلامت در حوزه‌ی بهداشت و درمان مصوب شده است.

احسانی با بیان اینکه 47 پروژه‌ی عمرانی در سطح استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری و ایجاد زیرساخت‌های مناسب سبب ایجاد فرصت‌های شغلی در استان می‌شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا