گوناگون

سند چشم اندازه احيا امر به معروف و نهي از منكر آماده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام يد الله حبيبي شامگاه شنبه در مراسم توديع و معارفه دبير ستاد احيا امر به معروف و نهي از منكر استان فارس تاكيد كرد: امروز سند منظم و كاملي در حوزه امر به معروف و نهي از منكر تهيه و چشم انداز 1404 در آن ديده شده است.

وي ادامه داد: رفتارسازي براي موفقيت در اين حوزه يك ضرورت است كه از مسير آموزش و تبليغات عبور مي كند و تمام اين موارد در سند چشم انداز ديده شده است.

مشاورعالي ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر كشور با بيان اينكه آموزش نقش بسيار مهمي در راهنمايي جوانان دارد، بيان كرد: ضرورت دارد كه در متون آموزشي و سرفصلهاي مهارتهاي اساتيد اين موضوع ديده شود.

حجت الاسلام حبيبي تصريح كرد: مشكل از دانشجو نيست زيرا زماني كه يك استاد مومن در سركلاس برود به طور حتم بر دانشجو نيز تاثيرگذار است از اين رو در اين سند چشم انداز در كنار فرهنگ، برنامه ريزي و مديريت نيز لازم است.

وي با تاكيد بر لزوم ايجاد حساسيت در حوزه امر به معروف و نهي از منكر، گفت: ساختار هدايت تاثيرگذاري خواص بر عام است به طور مثال اگر در اداره اي رشوه وجود داشته باشد نمي توان خواستار رعايت حجاب شد.

مشاور عالي ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر كشور اظهار داشت: مديران و كاركنان بدانند كه نماينده يك حاكميت هستند كه اگر به اهداف و آرمانهاي توجه نداشته باشند از مردم هم نبايد انتظار داشت كه مسائل ديگر را رعايت كنند.

حجت الاسلام حبيبي با تاكيد بر ضرروت دقت در انتصابها، گفت: اين امر به دليل اين است كه تاثير كارهاي خواص بر مردم زياد است و بايد به سطحي برسيم كه نهادهاي ما به الگويي براي مردم تبديل شود.

در اين مراسم سرهنگ سليمان مهدوي به عنوان دبير ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر فارس معرفي شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا