گوناگون

سه طرح فرهنگی و ورزشی شهرداری رودسر به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار مهر ، این طرح ها شامل رونمایی از تندیس یادمان معلم واقع در میدان معلم، نصب یادمان روز جهانی کار و کارگر در انتهاي خیابان 72 تن جنب واحد خدمات شهري شهرداري و یک زمين ورزشي فوتبال ساحلي در ساحل رودسر بود که ظهر یکشنبه با حضور فرماندار، امام جمعه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و جمع دیگری از مسئولان افتتاح و به بهره برداری رسید.

شهردار رودسر در این مراسم گفت: معلم نقش بسزايي در تربيت انسان ها در جامعه دارد و تنديس معلم به پاسداشت زحمات معلمان و تلاش هايي كه اين عزيزان برای ترويج علم و فرهنگ در سطح جامعه مي كنند در اين مكان كه مزين بنام معلم بود نصب شد.

خداداد قنبرزاده افزود: طرح تندیس یادمان معلم با سازه بتنی و میله گرد در ابعاد یک و 60 در یک و 60 و در ارتفاع 2.20 سانتی متر و با اجرای فوندانسیون به ارتفاع دومتر ساخته شده که برای انجام آن 30 میلیون تومان از محل منابع شهرداری هزینه شده است.

وی همچنین با بیان اینکه از تندیس روز جهانی کار و کارگر نیز در انتهاي خیابان 72 تن رودسر جنب واحد خدمات شهر شهرداري رونمايي شد، اظهارداشت: این یادمان در ابعاد 2×3 و با هزینه دو میلیون تومان ساخته شده است.

شهردار رودسر از بهره برداری زمین ورزشی اختصاصی فوتبال ساحلی شهر رودسر در ساحل اين شهر زیبایی استان گیلان خبر داد و بیان داشت: اين زمين ورزشي به مساحت دو هزار متر مربع است که با حضور محمد احمدزاده و حسن عبداللهی دو بازیکن رودسري تيم ملي فوتبال ساحلی کشور امروز به بهره برداری رسید.

وی در ادامه با بیان اینکه توسعه و تقویت ورزش مستلزم ایجاد زیرساخت‌ها است، گفت: این امر کمک خواهد کرد تا توانمندی‌ها و خلاقیت‌های جوانان به فعلیت در آید.

قنبرزاده افزود: رودسر از شهرهاي مستعد در رشته‌هاي ورزشي گوناگون بويژه در رشته فوتبال ساحلي است كه جوانان مستعد و علاقه مند زيادي در اين رشته حتي در رده هاي ملي در حال فعاليت هستند كه جا دارد بيش از پيش در اين زمينه به آنان توجه شود.

وی اضافه كرد: شهرداري با كمك شوراي اسلامي شهر در جهت ارتقاي سطح ورزش شهرستان برنامه ريزي نموده و تلاش مي كند در همه رشته ها حامي جوانان ورزشكار اين شهر باشد.

شهردار رودسر اظهارداشت: برای ساخت این زمین ورزشی که شامل احداث ورزشگاه سکوی تماشاچی، فنس کشی و رختکن است 100 میلیون تومان از محل منابع شهرداری سرمایه گذاری شده است.

وی در ادامه از تلاش ها، همراهي و حمايت‌هاي اعضاي شوراي اسلامي شهر رودسر و همكاران خود در شهرداري به جهت انجام اين طرح ها تقدير و تشكر کرد.

حجت الاسلام و المسلمين محمد علي دستجردي امام جمعه رودسر نیز در این مراسم با بیان اینکه اینگونه کارها هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است، گفت: جوانان جامعه شاداب و متدین هستند و اگر مسئولان برای آنها کاری انجام دهند آنها بطور قطع قدر شناس خواهند بود.

امیر جانبازی سرپرست فرمانداری رودسر نیز در این مراسم با بیان اینکه رودسر قطب فوتبال ساحلی است و جوانان این خطه افتخار ایران و جهان هستند، ابراز امیدواری کرد: ساخت این گونه مراکز ورزشی باعث توسعه و اعتلای بیشتر ورزش خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا