گوناگون

سه هزار لیتر سوخت قاچاق از قاچاقچیان در مرزهای آذربایجان غربی کشف شد

81180910 5725054

سردار شهرام عباسی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این قاچاقچی ها قصد داشتند سوخت های قاچاق را از مرزهای کشور خارج کرده و در یکی از کشورهای همسایه به فروش برسانند که ماموران مرزی استان، مانع از این کار شدند و در یک اقدام هوشمندانه این کالاهای قاچاق را کشف کردند.

وی اضافه کرد: علاوه بر آن، در عملیات فرماندهی مرزبانی استان در مرزهای شمال آذربایجان غربی افزون بر 128 هزار نخ سیگار خارجی از قاچاقچیان کشف شد.

وی همچنین از دستگیری 80 تبعه خارجی در مرزهای استان در هفته جاری خبر داد و اظهار کرد: این اتباع بیگانه که از کشورهای آسیای جنوب شرقی بودند، قصد داشتند از مرز ایران به سمت دیگر کشورها بروند که ماموران آنها را در مرز خروجی دستگیر کردند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی با قدردانی از مهیا بودن برخی زیرساختهای لازم برای مقابله با سوداگران در مرزهای استان، ادامه داد: با بررسی های صورت گرفته و ارزیابی های انجام شده توسط مرزبانی ناجا، این استان توانسته رضایت خاطر مسئولان را جلب کرده و در عرصه نظم و امنیت حد نصاب لازم را به دست آورد.

سردار عباسی گفت: اقتدار مرزبانان میهن اسلامی در آذربایجان غربی همچنان استمرار دارد و با این اقتدار، اجازه سوء استفاده به هیچ فرد یا باندی داده نمی شود.

آذربایجان غربی نزدیک به 900 کیلومتر مرز مشترک با سه کشور ترکیه، عراق و جمهوری خودمختار نخجوان دارد که بنا به گفته مسئولان طرح انسداد مرزی در نزدیک به 90 درصد آن انجام شده است.

8137/581

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا