گوناگون

سومین تمرین تیم ملی فوتبال و دغدغه خبرنگاران

سومین جلسه تمرین تیم ملی فوتبال با استقبال بیشتر رسانه‌های گروهی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در حالی که تنها یک روز دیگر در تهران تمرین‌ تیم ملی پیگیری می‌شود، امروز تعداد بیشتری از نمایندگان رسانه‌های گروهی برای پوشش خبری و تصویری آماده‌سازی بازیکنان تیم ملی به ورزشگاه آزادی آمده بودند.

نصرالله سجادی، معاون وزیر ورزش نیز بالاترین مقام ورزشی کشور بود که پس از گذشت دو جلسه از تمرین‌های تیم ملی امروز در تمرین‌ها حاضر شد و از نزدیک با روند آماده‌سازی تیم ملی در راه جام جهانی آشنا شد. البته او به خبرنگاران گفت که قرار بوده وزیر ورزش نیز در تمرین امروز حاضر شود اما به دلیل جلسه‌اش در ریاست جمهوری این امکان مهیا نشد.

ملی‌پوشان فوتبال ایران از ساعت 17:30 تمرین‌های خود را زیر نظر کارلوس کی‌روش و دستیارانش آغاز کردند.

پیش از همه،‌ دن گاسپار مربی دروازه‌بانان تیم ملی در زمین چمن ورزشگاه آزادی حاضر بود و شرایط را برای تمرین‌های تیم ملی فراهم کرد.

انجام بازی فشرده در بخش کوچکی از زمین، مهم‌ترین برنامه کی‌روش برای تمرین امروز بود. بازی دست‌گرمی در زمین کوچک و در دروازه‌های کوچک بخش دیگری از تمرین‌های تیم ملی را تشکیل می‌داد.

شبکه تلویزیونی beINsport (الجزیره سابق) با اعزام دو گروه تصویربردار و گزارشگر، تمرین امروز تیم ملی را پوشش داد. آن‌ها در حاشیه تمرین امروز گفت‌وگوی اختصاصی را با مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی انجام دادند.

همچنین مستندسازان فدراسیون فوتبال که برای تهیه فیلم حضور ایران در جام جهانی به ورزشگاه آزادی آمده بودند، پس از پایان تمرین به گفت‌وگو با چند تن از بازیکنان تیم ملی پرداختند.

در حالی که سکوهای خالی ورزشگاه آزادی و همچنین سکوت در این ورزشگاه یکی از مسائلی بود که بسیاری فکر می‌کردند به دستور کی‌روش رقم خورده، اما او گفت که هیچ وقت ممانعتی برای حضور تماشاگران در محل تمرین تیم ملی ایجاد نکرده است اما به نظر می‌رسد برخی ناهماهنگی‌ها در هنگام ورود مردم به ورزشگاه آزادی، اصلی ترین دلیل بوده چرا که خبرنگاران و دیگر نمایندگان رسانه‌های گروهی با نشان دادن کارت‌های خبرنگاری خود تنها می‌توانند وارد ورزشگاه شوند و مشخص نیست تماشاگرانی که کارت ندارند و تنها برای حمایت تیم ملی قصد ورود به ورزشگاه آزادی را دارند چگونه باید به استادیوم قدیمی تهران بیایند.

آندرانیک تیموریان نیز مثل چند روز گذشته با دستی بسته در تمرین‌های تیم ملی شرکت کرده است. او برای جلوگیری از تشدید آسیب دیدگی قدیمی خود، به توصیه پزشک، از این آتل استفاده می‌کند.

خبرنگاران و عکاسان که تعدادی از آن‌ها را خبرنگاران اعزامی به جام جهانی تشکیل می‌دهند امروز تمرین تیم ملی را فرصت مناسبی دیدند تا دغدغه‌های خود را برای اعزام خود به برزیل با معاون وزیر ورزش در میان بگذارند.

سجادی نیز با بیان اینکه حضور رسانه‌ها در برزیل می‌تواند تصویری درست از آنچه در برزیل اتفاق می‌افتد را به مردم ایران نشان دهد گفت که تمام تلاشش را می‌کند تا خبرنگاران و عکاسان بدون کوچک‌ترین مشکلی عازم برزیل شوند.

او همچنین گفت که از طریق وزیر ورزش دل‌نگرانی‌های خبرنگاران را به گوش جنتی، وزیر ارشاد خواهد رساند تا از طریق وزارت ارشاد، باقی کارهای مانده برای اعزام خبرنگاران و عکاسان به برزیل انجام گیرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا