گوناگون

سومین جشنواره و نمایشگاه گل و گیاه در گلستان برگزار شد

81137620 5649541

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این جشنواره که از روز پنجشنبه در مصلی نماز جمعه گرگان در حال برگزاری است 50 شرکت و واحد تولید گل و گیاه شرکت کرده اند.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری گرگان صبح شنبه گفت: با توجه به این که زندگی جوامع امروزی آپارتمان نشینی است حضور گل و گیاه در منازل برای ایجاد آرامش روحی ارزش و نقش بیش تری می یابد.

ˈموسی الرضا صفریˈ اظهار کرد: افزایش سرانه مصرف گل و گیاه در منازل، ارتقاء روحیه گل دوستی و گل پروری در بین خانواده ها، حمایت از تولیدکنندگان داخلی، ایجاد حس رقابت بین تولیدکنندگان داخلی و افزایش سرسبزی و زیبایی شهر گرگان از جمله اهداف برپایی این جشنواره است.

مدیرﻋﺎﻣﻞ ﺳﺎزﻣﺎن ﭘﺎرک هﺎ و ﻓﻀﺎی ﺳﺒﺰ ﺷهرداری ﮔﺮﮔﺎن یادآور شد: برگزاری دو جشنواره گل و گیاه در طول سال یکی از برنامه های این سازمان است که در دستور کار قرار گرفته و هر دوره در مقایسه با قبل شاهد افزایش کیفیت و به تبع آن کمیت بوده ایم.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش غرفه و واحدهای تولیدی سعی می کنیم در دوره های بعدی مکانی با وسعت بیش تر و کیفیتی بالاتر برای شهروندان در نظر بگیریم.

سومین دوره نمایشگاه گل و گیاه در مصلای گرگان از چهارم تا نهم اردیبهشت از ساعت 10 صبح الی 21 با حضور تولیدکنندگان گیاهان زینتی و آپارتمانی و صنایع وابسته برگزار می شود.

تعداد غرفه داران در نمایشگاه گل و گیاه سال گذشته در گرگان 36 غرفه بود.

7467/602

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا