گوناگون

سومین نمایشگاه گل و گیاه کرج افتتاح شد

شهردارکرج گفت: 70 درصد از محیط سومین نمایشگاه گل و گیاه کرج ظرف 48 ساعت گذشته آماده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی ترکاشوند، امروز(16 شهریور)، در مراسم افتتاح سومین نمایشگاه گل و گیاه که در پارک شهید چمران کرج برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه گل و گیاه کرج سال گذشته با استقبال زیاد شهروندان روبه رو شد که امید است امسال نیز با تمهیدات اندیشیده شده شاهد حضور حداکثری مردم در این نمایشگاه باشیم .

ترکاشوند خاطرنشان کرد: در حال حاضر سرانه فضای سبز شهروندان کرجی 13 متر است که این مقدار با سرانه استاندارد فاصله دارد که بر این اساس در تلاش هستیم با در اختیار گرفتن حدود هزار هکتار از اراضی دولتی شمال غربی کرج دو الی سه متر به سرانه فضای سبز موجود اضافه کنیم.

وی ادامه داد: پیگیری‌های اولیه در این خصوص انجام شده و امید است با موافقت مسئولین استانی این امر هرچه سریع‌تر تحقق یابد تا شاهد افزایش سرانه فضای سبز کرج باشیم.

شهردار کرج در بخش دیگری از صحبت‌های خود از بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح دانش‌آموز طی چند روز آینده خبر داد و گفت: این پروژه طی چند روز آینده با هدف تحقق مدیریت شهری و توسعه فضای سبز کرج هشت ماه زودتر از موعد مقرر به بهر‌ه‌برداری خواهد رسید.

ترکاشوند تاکید کرد: در صورت موافقت مسئولین در تلاش هستیم چهارمین نمایشگاه گل و گیاه کرج در نهالستان بزرگ و قدیمی محمد شهر کرج که مساحتی بالغ بر 130 هکتار دارد، برپا شود.

این مسئول یادآورشد: خاک کرج برای پرورش انواع گل و گیاه بسیار مساعد است بنابراین طرح جامعی برای بهسازی روند پرورش گل و گیاه در این شهر ارائه شده است که کلیات آن در حال حاضر به تصویب رسیده است.

وی در پایان گفت: بدون شک با تصویب این طرح در آینده‌ای نزدیک شاهد وقوع تحولاتی اساسی در عرصه فضای سبز کلانشهر کرج خواهیم بود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا