گوناگون

سپاه شهدا کارنامه درخشانی در اجرای برنامه ها و ماموریتها دارد

81145871 5663682

سردار عابدین خرم روز چهارشنبه در دیدار با بسیجیان و فرماندهان سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: لزوم توجه فرماندهان رده های مختلف سپاه و بسیج به آمادگی نیروهای خود از جهات مختلف، امری اجتناب ناپذیر و مهم است.

وی ادامه داد: در سال گذشته اجرای ماموریت های رده های مختلف سپاه و بسیج در استان به صورت موفقیت آمیز و با حضور رزمندگان در صحنه های مختلف همراه بود که در سال جاری نیز باید به همین صورت ادامه یابد.

وی اظهار کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب در باره فلسفه وجودی نهاد مقدس سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین سرلوحه اقدامات و فعالیت های سپاه و بسیج در استان است.

وی افزود: طبق سخنان فرمانده معظم کل قوا اصلی ترین ویژگی های پاسداران در ایران اسلامی مجاهدت در راه حق، داشتن زبان صادق، نگاه حق بین و حق شناس است که این موارد در میان تمام پاسداران و بسیجیان آذربایجان غربی به خوبی دیده می شود.

وی، بسیج مستضعفین را نهادی مردمی عنوان کرد و اظهار کرد: مهمترین هدف از برگزاری برنامه های مختلف و متنوع در رده های تابعه، مقابله با جنگ نرم دشمنان و تهدیدات نرم و همچنین عمق بخشی به امنیت پایدار است که امیدواریم در سال 93 نیز همچنان شاهد نقش آفرینی سپاه و بسیج در این میدان باشیم.

وی اضافه کرد: توانمندسازی بسیجیان برای نقش آفرینی در حوزه های مختلف، آمادگی در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، رزمی و سایر زمینه ها و حضور در صحنه های مختلف دیگر اهدافی است که در برگزاری برنامه های رده های مختلف سپاه و بسیج دنبال می شود.

سردار خرم گفت: این انقلاب پربرکت در سایه مجاهدت های فی سبیل الله مردم و بسیجیان به وجود آمده و تداوم یافته است و این فرهنگ باید روز به روز در بین مردم سلحشور ایران اسلامی ادامه یابد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: تبعیت از رهبری رمز پایداری ملت ایران در تمامی برهه ها به ویژه برهه حساس کنونی است.

وی افزود: در کنار تبعیت از مقام معظم رهبری، دفاع از آرمانهای شهدا نیز می تواند در پایداری و استقامت ملت ایران بسیار تاثیرگذار باشد.

این نشست با حضور فرماندهان رده های شهرستانی بسیج و سپاه استان به مدت یک روز در ارومیه برگزار شد.

7125/581

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا