گوناگون

فرمانده انتظامی فارس:پلیس متعلق به همه اقشار جامعه است

81145869 5663680

به گزارش ایرنا،سردار سرتیپ دوم سیروس سجادیان چهارشنبه در مراسم تجلیل از اساتید و همکاران پژوهشی فرماندهی انتظامی فارس افزود: پلیس فارس به دلیل اینکه دانش را پایه و اساس کار خود قرار داده است در اجرای مأموریت های محوله سربلند است.

وی با بیان اینکه اولویت انتظامی استان فارس رشد و تعالی کارکنان است گفت: امروزه علم و عمل با هم کارایی دارند و بدون علم قطعاˈ نمی توان کار های اساسی و هدفمند را انجام داد.

فرمانده انتظامی استان فارس با تأکید بر افزایش سطح دانش و علم کارکنان خاطر نشان کرد: در صورتی می توان بر روی جامعه تأثیر گذار بود که خودمان نیز کارایی، دانش و علم لازم را داشته باشیم.

سردار سجادیان اضافه کرد: باید با عملکرد مناسب خود در حوزه اجتماعی، اثر گذاری مطلوب را داشته باشیم و برگزاری اتاق های فکر، همایش ها و کارگروه ها،کمک فراوانی به این امر می کند.

وی با اشاره به رویکرد اجتماعی و جامعه محوی پلیس اظهار داشت: در انتظامی فارس برآنیم تا در اجرای ماموریت ها با رویکرد اجتماعی وارد عمل شویم.

رییس پلیس فارس با مهم شمردن کارهای فرهنگی در جامعه افزود: باید در رابطه با مسائل فرهنگی اقدامات اساسی را انجام داده و همه نهادها و سازمانها نقش خود را در این رابطه به خوبی انجام دهند.

در ادامه این مراسم نماینده مردم شهر شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اهمیت موضوع امنیت در جامعه کاملا مشخص است گفت: اگر امنیت در جامعه وجود نداشته باشد طبعا از ظرفیت بخش خصوصی نیز نمی توان استفاده کرد.

جعفر قادری افزود: افتخار می کنیم که استان فارس بویژه پلیس این استان در زمینه های علمی پیشرفت های بسیار خوبی داشته است.

وی اظهار کرد: پلیس فارس در این سال ها با توجه به مقوله مهم علم و دانش، توجه ویژه ای را به حوزه نرم افزاری بجای حوزه سخت افزاری داشته و یک بنیان علمی ریشه ای را برای آیندگان گذاشته که دید و نگاه علمی پلیس فارس به موضوعات ستودنی و جای تقدیر دارد.

نماینده مردم شهر شیراز در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از تعامل مناسب پلیس با مجامع دانشگاهی، اساتید و پژوهشگران در استان فارس، خواستار استمرار و گسترش این همکاری ها شد.ک/2

7374/ 667

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا