گوناگون

شاخص‌های امنیتی دشتستان رشد فزاینده‌ای داشته است/ عزم جدی دولت برای رفع مشکلات معیشتی

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن پرآور عصر یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان اظهار داشت: هر کسی که مسئولیتی بر دوش او گذاشته می‌شود باید با همه توان برای تحقق آن تلاش کند و از همه توان خود در این زمینه استفاده کند.

وی با اشاره به رشد شاخص‌های امنیتی در شهرستان دشتستان، اضافه کرد: وضعیت امنیت در شهرستان دشتستان با تلاش شورای تامین و مسئولان و امام جمعه شهرستان دشتستان و استاندار بوشهر به خوبی رشد یافته است.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به انتصاب نیروهای توانمند و جوان در پست‌های مدیریتی در استانداری و فرمانداری‌های و بخشداری‌ها، ادامه داد: تلاش داریم تا افرادی را در این پست‌ها استفاده کنیم که از نیروهای وزارت کشوری باشند.

وی بر لزوم پیوست فرهنگی در همه امور فرهنگی و اجرایی و خدماتی و عمرانی تاکید کرد و خاطرنشان کرد: باید امسال در زمینه توسعه اقتصاد و فرهنگ مستحکم‌تر از گذشته گام برداریم.

پرآور توسعه شاخص‌های سلامت را به عنوان یکی از مهترین رویکردها و اولویت‌های دولت عنوان کرد و بیان داشت: رفع مشکلات معیشتی و برطرف کردن نیازهای مردم در بخش‌های مختلف از جمله برنامه‌هایی است که دولت با جدیت دنبال می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت بالای همراهی و همدلی مردم با برنامه‌های دولت، ادامه داد: دولت برای رفع مشکلات معیشتی مردم عزمی جدی دارد و امیدواریم در اینده نزدیک شاهد تحقق برنامه‌های دولت تدبیر و امید و رفع مشکلات مردم باشیم.

لازم به ذکر است که در این آیین، با تقدیر از تلاش‌های ابراهیم مهتدی، عادل دهدشتی به‌عنوان معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان معارفه شد.

همچنین عبدالحمید کریم آزاد نیز به‌عنوان معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان، فرشته مظفری به‌عنوان مشاور امور بانوان فرمانداری دشتستان و عباسعلی اسدی به‌عنوان مسئول بنیاد غدیر شهرستان دشتستان معرفه شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا