گوناگون

دو معاون فرمانداری دشتستان معارفه شدند

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار شهرستان دشتستان عصر یکشنبه در نشست شورای اداری دشتستان اظهار داشت: دشتستان دارای ظرفیت‌های ویژه ای در بخش‌های مختلف است که باید از این ظرفیت‌های برای توسعه هر چه بیشتر شهرستان استفاده کنیم.

ارسلان زارع با اشاره به تاکید دولت تدبیر و امید بر ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مردم، اضافه کرد: همه مسئولان باید تلاش کنند تا در انجام برنامه‌های دولت تلاش کنند و افرادی که به برنامه‌های دولت اعتقاد ندارند، در راس نخواهند بود.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، بر لزوم تلاش برای تحقق شعار امسال تاکید کرد و افزود: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در شهرستان دشتستان در دستور کار قرار دارد.

امام جمعه برازجان نیز در این آئین خواستار تلاش همه مسئولان برای ارائه خدمت مناسب به مردم شد و اضافه کرد: همه مسئولان باید از فرصتی که برای خدمت دارند بیشترین استفاده را ببرند.

حجت‌الاسلام حسن مصلح با اشاره به اهتمام ویژه دولت برای حل مشکلات مردم و رفع نیازهای آنها، خاطرنشان ساخت: شهرستان دشتستان دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است که باید از این فرصت‌ها برای توسعه شهرستان فراهم شود.

لازم به ذکر است که در این آیین، با تقدیر از تلاش‌های ابراهیم مهتدی،عادل دهدشتی به‌عنوان معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان معارفه شد.

همچنین عبدالحمید کریم آزاد نیز به‌عنوان معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان، فرشته مظفری به‌عنوان مشاور امور بانوان فرمانداری دشتستان و عباسعلی اسدی به‌عنوان مسئول بنیاد غدیر شهرستان دشتستان معرفه شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا