Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

شاسی بلند جک s2 در حال تست در جاده های ایران + عکس

شاسی بلند جک s2 این روزها در حال تست آزمایش فنی از کرمان ه تهران رسید چرا که پس از موفقیت چشمگیر جک اس ۵ در بازار خودروهای شاسی بلند، این بار شرکت خودروسازی جک برای تصاحب بازار کراس آورها ، خودروی جک اس ۲ را روانه ی بازار خودرو ایران خواهد کرد. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

در این میان و با توجه به رشد سریع و تغییرات زود هنگام چینی ها در برند های مختلف خودرو خود از جمله برند jac  دیگر نباید این کمپانی را دست کم گرفت. که در این میان باید گفت که آیا روزی فرا خواهد رسید که جک دوشادوش ب‌ام‌و حرکت نموده و با آن به رقابت بپردازد؟ می‌دانم که بسیاری از شما این گفته را شوخی و مزاح فرض نموده و با خود می‌گویید جک کجا و ب‌ام‌و کجا؟! اما با یک بررسی کوتاه از سیر پیشرفت کره‌ای‌ها می‌بینیم که آن‌ها نیز در آغاز وضعی مشابه چینی‌ها داشته و بسیاری از افراد هم درباره آن‌ها آن‌گونه فکر می‌کردند که ما امروزه در مورد خودروهای چینی می‌اندیشیم اما بااین‌حال شاهدیم که بسیاری از آن معادلات غلط از آب در آمد و امروزه محصولات کره‌ای پابه‌پای رقبای ژاپنی و آلمانی خود تاخته و خاک‌ریزهای بسیاری را هم فتح نمودند.

با این حال از جدیدترین محصولات کمپانی جک مینی کراس‌اوور S2 است که شهریور سال گذشته وارد بازار چین شد که بر همین اساس کرمان موتور قصد دارد خودروی جدید «اس۳» را نیز تا پایان امسال به بازار عرضه کند، اما روز گذشته هاچ بک اسپرت «اس۲» با پلاک تست فنی در حال تردد در خیابان های پایتخت مشاهده شد. هاچ بک اس۲ با ظاهر اسپرت و طراحی داخلی ۲ رنگ قرمز و مشکی به احتمال زیاد در زمان عرضه از سوی جوانان با استقبال زیادی مواجه خواهد شد.

وضعیت ظاهری جک اس ۲ : طول کلی ۴۱۳۵ میلی متری، عرض ۱۷۵۰ میلی متری و ارتفاع ۱۵۵۰ میلی متری استفاده کرده‌اند تا توان قرار دادن دو محور جلو و عقب با فاصله‌ای ۲۴۹۰ میلی متری نسبت به یکدیگر در زیر شاسی جک S2 را داشته باشند. وزن خشک جک S2 هم حدود ۱۱۵۵ کیلوگرم اعلام شده است، در صورتی که وزن اصلی جک S2 با تمامی امکانات به ۱۵۳۰ کیلوگرم نیز خواهد رسید.

بنابراین بهترین بخش جک S2 کابین آن است که از نمایی بسیار هماهنگ و دلپذیر برخوردار بوده و یکی از بهترین نمونه‌هایی است که تا به امروز توسط یک سازنده چینی ارائه شده است. عمده رنگ به کار رفته در جک S2 کاملاً منطبق و هماهنگ با رنگ بدنه بوده و صندلی‌های دو رنگ، دوخت قرمز و دستگیره‌های کرومی مات در جای‌جای جک S2 قابل مشاهده است.

برای تزئین بیشتر کبین یک صفحه لمسی زیبا و درخوری در میانه داشبورد جک S2 نصب شده است که بی‌شک خریداران خودروهای ارزان‌قیمت هم خواهان و طالب صفحه نمایشگر در خودروهای خود هستند و تمامی سازندگان چینی ابزار سرگرمی نیز قادرند که این تجهیز را با بهایی کمتر از ۵ هزار یوآن در اختیار خریدارانشان قرار دهند، پس چرا نباید این ابزار همین حالا در اختیار مشتریان قرار گیرد؟ این سیستم تمامی سامانه‌های پایه‌ای را دارا می‌باشد که شامل مواردی همچون سیستم هدایت ناوبری، بلوتوث، اتصال USB و تلفن می‌گردد.

موتور و فنی جک S2 : جک S2 از یک پیشرانه ۱٫۵ لیتری و ۴ سیلندر نیرو می‌گیرد. این پیشرانه نسبتاً سریع و تا حدی هم دوستدار محیط زیست است. توانی که از آن استخراج می‌شود معادل ۱۱۳ اسب‌بخار و گشتاور آن نیز برابر با ۱۴۶ نیوتن‌متر است. این پیشرانه به همراه یک گیربکس ۶ دنده دستی و یا CVT عرضه می‌شود. از لحاظ جایگاه نیز جک S2 مابین مدل S1 و S3 قرار می‌گیرد.

شاسی بلند جک s2

برای انتقال قدرت و گشتاور تولیدی موتور هم شرکت سازنده از دو جعبه دنده ۵ سرعته دستی یا اتوماتیک CVT استفاده کرده که به انتخاب مشتری در هنگام ثبت نام بر روی جک S2 نصب می‌شود.

قیمت جک S2 : قیمت این خودرو در چین به صورت تقریبی از ۶۰ هزار یوآن (۹,۸۰۰ دلار) شروع شده و به ۸۰ هزار یوآن (۱۳,۰۰۰ دلار) ختم می‌گردد.

با هم در میهن پست تصاویری از شاسی بلند جک s2 را تماشا می کنیم.

 

منبع : jacen.jac

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا