گوناگون

شانس رئال و اتلتيکو درليگ‌قهرمانان‌يکسان‌است

رادامل فالکائو، مهاجم تيم ملي فوتبال کلمبيا که در فصل نقل و انتقالات تابستاني در ازاي 60 ميليون يورو از اتلتيکومادريد جدا و به موناکو فرانسه ملحق شد، گفت: دوستان من در اتلتيکو بازي مي‌کنند و با وجود اينکه از اين تيم جدا شده‌ام هنوز هم خودم را يکي از اعضاي اين باشگاه مي‌دانم و به همين خاطر است که از آنها به شدت دفاع مي‌کنم.

به نقل از تسنيم، وي کاري که تيم اتلتيکومادريد در حال انجام آن است را خارق‌العاده خواند و گفت: روخي‌بلانکو تا به اينجا فصلي فوق‌العاده چشمگير داشته است. هم‌تيمي‌هاي پيشين من در آستانه انجام کاري هستند که خيلي وقت بود از آن دور بوده‌اند و کسي هم فکرش را نمي‌کرد که بتوانند چنين کاري را عملي کنند. کسب قهرماني لاليگا پس از سلطه طولاني مدت رئال و بارسلونا بر فوتبال اسپانيا باشکوه وهيجان‌انگيز خواهد بود.

اتلتيکومادريد در فاصله دو هفته مانده به انتهاي فصل جاري لاليگا با 88 امتياز صدرنشين است و شانس قهرماني شاگردان ديه‌گو سيمئونه بالاست. تيم دوم شهرمادريد همچنين در ليگ قهرمانان اروپا دست به کار بزرگي زده و با شکست چلسي در فينال اين رقابت‌ها بايد با رئال مادريد مصاف کند.

مهاجم موناکو با اشاره به اينکه دوستي خوبي با کريستيانو رونالدو، مهاجم کهکشاني‌ها دارد، اظهار داشت: در ليگ قهرمانان اروپا اتلتيکومادريد هم به اندازه رئال شانس دارد. بازي پاياپايي را از دو تيم خواهيم ديد و برعکس رقابت‌هاي لاليگا که يک تيم بر تيم ديگر برتري دارد نمي‌توان در اين بازي گفت که کدام تيم برتر از تيم ديگر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا