گوناگون

شبکه ˈنسیمˈ به صورت رسمی در مریوان افتتاح شد

81155599 5680383

به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم افتتاح شبکه نسیم به صورت زنده از شبکه های یک، سه، نسیم و کردستان در حال پخش است.

پخش برنامه های شبکه نسیم از 26 شهریور ماه 1392 به طور آزمایشی آغاز شد؛ زمان پخش برنامه های این شبکه در بهمن 92 از دو ساعت به چهار ساعت افزایش یافت که از این ساعات بیشترین سهم مربوط به بخش ˈنسیم شماˈ بود که تولیدات شبکه های استانی را شامل می شد و فیلم‎های ارسالی از سوی مخاطبان بود.

نسیم خنده ، نسیم نما ، نسیم ، نسیم آفرینش و نسیم ورزشی از دیگر بخش های این برنامه است. نشاط، سرگرمی، یادها و مسابقه از راهبردهایی است که این شبکه برای جذب مخاطبانش در نظر گرفته است.

برگزاری مهمترین جشنواره های رسانه ملی در مراکز استان ها و تعداد تولیدات بالای صدا و سیمای مرکز کردستان که از شبکه نسیم پخش شده است از عوامل انتخاب استان کردستان برای افتتاح رسمی شبکه نسیم است.

عزت الله ضرغامی رییس رسانه ملی امروز چهارشنبه وارد استان کردستان شد و پس از حضور در سنندج راهی شهرستان مرزی مریوان شد و در این مسیر از قرآن تاریخی نگل در روستایی به همین نام در 60 کیلومتری سنندج بازدید کرد.

قرآن نگل از جمله قرآن های خطی و تاریخی مربوط به دوران صدر اسلام است که در مسجد روستای نگل از توابع شهرستان سنندج نگهداری می شود.

ضرغامی همچنین در ورود به شهرستان مرزی مریوان، در کنار یادمان شهدای دریاچه زریوار حضور یافت و با اهدای فاتحه، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

رییس سازمان صدا و سیما همچنین از روند فعالیت رادیو مریوان نیز بازدید کرد و از فعالیت مجموعه کارکنان این مرکز تقدیر کرد.

ضرغامی در ادامه همچنین در بازدید از دریاچه زریوار از غرفه صنایع دستی موجود در محل دریاچه بازدید کرد و بر اطلاع رسانی مناسب در جهت شناساندن ظرفیت ها و پتانسیل های گردشگری منطقه بخصوص دریاچه زریوار تاکید کرد.

شهرستان مرزی مریوان در 130 کیلومتری جنوب غربی سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.ک/3

7346/533

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا