گوناگون

شجاعت و دلیری شهدای کردستان الگویی برای پاسداران است

81183979 5730573

به گزارش ایرنا، سردار محمدحسین رجبی شامگاه شنبه در جمع کارکنان سپاه کردستان در سنندج با تبریک سالرزو ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار و همچنین تسلیت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) افزود: پاسدار باید خدا باور، ولایتمدار، شجاع، با بصیرت، جهادگر، دشمن شناس و دشمن ستیز باشد و اگر یک پاسدار این ویژگی ها را نداشته باشد دیگر این فرد پاسدار نیست و نمی تواند حافظ منافع مردم و انقلاب باشد.

وی اظهار کرد: در استان کردستان فرماندهان شهیدی همچون شهید ورمقانی، شهید بارنامه، شهید شهسواری، شهید عثمان فرشته، شهید راستی و بسیاری از شهدای دیگر به صورت جدی از نام و اقتدار کلمه ˈپاسدارˈ محافظت کردند و اگر امروز افتخار پوشیدن این لباس سبز را داریم به دلیل عملکرد خوب پاسداران در گذشته و حال در دفاع از نظام و خدمت به رهبری است.

به گفته وی امنیت و آرامش کنونی و تثبیت و استقلال امروز ایران اسلامی مرهون زمان شناسی امام (ره) و جانفشانی ها و فداکاری های شهدا و رزمندگان اسلام در طول 35 سال عمر با برکت نظام است.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج از یادگاران بنیانگذار کبیر انقلاب هستند،افزود: باید این دو نهاد ارزشی به خوبی از آرمانهای امام(ره) محافظت کنند و با قدرت در مسیر پیشرفت ایران اسلامی گام بردارند.

سردار رجبی عنوان کرد: با توطئه هایی که دشمنان نظام اسلامی اعم از جنگ تحمیلی و درگیری های قومیتی علیه ایران به راه انداختند هیچ کس باور نمی کرد که روزی انقلاب اسلامی به ثمر بنشیند، اما اکنون در تمام دنیا از ایران به عنوان کشوری قدرتمند و صاحب علم و فناوری نام می برند که همه اینها به واسطه لطف خداوند بزرگ و زمان شناسی امام خمینی(ره) و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

وی گفت: پاسدارن در هر شرایطی باید با ارزیابی عملکرد خود نقاط ضعف خود را تقویت و نقاط قوت خود را بیشتر تقویت کنند تا بتوانند انتظارات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده شهدا و مردم عزیز را برآورده کنند.

استان کردستان با اهدای پنج هزار و 400 شهید به انقلاب و میهن ایران اسلامی به عنوان استان فرهنگی همیشه پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.ک/3

7354/533

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا