گوناگون

شرکت احمدی‌نژاد در انتخابات مجلس بعید است

معاون پارلمانی دولت دهم گفت: بعید می‌دانم احمدی‌نژاد در انتخابات مجلس شرکت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی، معاون پارلمانی رئیس سازمان صدا و سیما در حاشیه مراسم ختم پدر همسر سرلشگر محمدعلی جعفری که امروز در مسجد قدس برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه اخباری منتشر شده که بین آقای احمدی‌نژاد و رحیم مشایی فاصله افتاده است، اظهار داشت: احمدی‌نژاد به عنوان رجل سیاسی محسوب می شود و در صحنه‌های انقلاب حضور دارد، لذا نباید شخصیت او با افراد دیگر تعریف گردد، چون او یک شخصیت سیاسی مجزا دارد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا شما در جلسات احمدی‌نژاد با وزرایش در ولنجک برگزار می‌شود، حضور داشتید یا نه؟ گفت: هر وقت جلسه ای باشد حضور پیدا می کنم، اما مدتی است که جلسات تشکیل نمی شود.

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا احمدی نژاد در انتخابات مجلس شرکت می‌کند، بیان کرد: بعید می دانم در انتخابات مجلس شرکت کند ولی از اینکه از چه کسی حمایت کند، خبری ندارم.

معاون پارلمانی دولت سابق در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه نظر شما در مورد اختلال های صورت گرفته در دولت دهم چیست؟، گفت: سیاست دولت احمدی نژاد مقابله با فساد و رانت بود و زمانی که پرونده‌های اختلاس‌ها بررسی شد هیچگاه دولتی ها محکوم نشدند و در اختلاس سه هزار میلیاردی که قوه قضائیه به آن پرونده رسیدگی کرد، اسمی از دولتی ها نبوده است.

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی در پایان در پاسخ به سوالی درباره اینکه در دولت قبل سه هزار بورسیه دانشجویی اعطا شده است، گفت: نیروهای ارزشی، بسیجی و انقلابی در دولت نهم و دهم فرصت پیدا کردند مدارج عالی تحصیلی را با شرایطی طی کنند. اخیرا به یکی از نمایندگان مجلس گفتم نام 50 نفر از افرادی را که غیرقانونی بورسیه گرفتند بگویید ولی او از هیچ اسمی نام نبرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا