گوناگون

شرکت ملی مس ایران خرید امتیاز تیم‌های لیگ برتری را تکذیب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت ملی صنایع مس ایران پس از واکنش‌هایی که به خرید امتیاز تیم راه‌آهن تهران صورت گرفت، با انتشار بیانیه‌ای نیست به خرید امتیاز تیم‌های لیگ برتر توضیحاتی ارائه کرد. در بیانیه شرکت ملی مس آمده است:

“پیرو مطالب مطرح شده در رسانه‌ها پیرامون تلاش باشگاه مس کرمان برای خرید امتیاز تیم لیگ برتری و تهییج و تشویش افکار عمومی به اطلاع می‌رساند بر اساس مشورت با مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت و مصوبات هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران، صنعت مس هیچ برنامه‌ای برای خرید امتیاز تیم فوتبال لیگ برتری در دستور کار نداشته و نخواهد داشت.

بنابراین حضور نماینده در مذاکرات ادعایی برای خرید امتیاز یکی از تیم‌های لیگ برتی و ارائه پیشنهاد از طرف صنعت مس قویا تکذیب می‌شود… تیم‌های فوتبال وابسته به این صنعت نیز در روندی طبیعی و جوانمردانه با تمرکز بر تیم‌های پایه و مدارس فوتبال و استفاده ترجیحی از بازیکنان بومی و با تمام قوا در رقابت‌ها حاضر خواهند شد”.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر ایرانمنش مدیرعامل باشگاه مس کرمان چندی پیش اعلام کرده بود این باشگاه به دنبال خرید امتیاز باشگاه راه‌آهن و بازگرداندن مس به لیگ برتر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا