گوناگون

شرکت های متفاوتی ازاتحادیه اروپا تمایل به سرمایه گذاری درایران دارند

81232215 5814201

ˈالسندر آمادیوˈ چهارشنبه شب در نوزدهمین همایش گرامیداشت روز صنعت و معدن در شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان ،افزود: آنها حتی براساس توافق نامه های موجود، شرکت هایی را می توانند تاسیس کنند که فعالیت هایی را با ایران داشته باشند.

وی اظهار کرد: من می توانم از این شرکت ها دعوت کنم که به ایران بیایند و چارچوب آن را، ایجاد و با کمک شرکت های داخلی موجود به سرمایه گذاری بپردازند.

آمادیو در ادامه با بیان اینکه آمار نشان می دهد که پتانسیل موجود در کشور، توان سرمایه گذاری تا 500 هزار دلار را در بخش بنگاه های کوچک اقتصادی دارد، افزود: از آنجایی که ما در دهکده جهانی زندگی می کنیم با سرمایه گذاری می توانیم درصد قابل توجهی از این بنگاه ها را توسعه دهیم.

آمادیو اضافه کرد: اما نوع سرمایه گذاری که در استان گلستان اتفاق می افتد متفاوت با سرمایه گذاری در سایر استان ها است.

به گفته وی، وقتی در مورد شرکت های ملی مانند نفت صحبت می شود همه چیز و نوع سرمایه گذاری آن فرق می کند، ولی در شرکت های تجاری کوچک مانند مواردی که در استان داریم، قضیه متفاوت خواهد بود.

آمادیو همچنین به شرکت ها توصیه کرد که به هنگام سرمایه گذاری، هزینه های پنهان خود را مد نظر داشته باشند، در غیر اینصورت نتیجه کار و سودآوری مالی آنها منفی خواهد بود.

نوزدهمین همایش گرامیداشت روز صنعت و معدن با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار شد و از نمونه ها، فعالان و پیشکسوتان این بخش نیز تجلیل بعمل آمد.

ثبت و رونمایی از تمبر اختصاصی روز صنعت و معدن نیز ازبرنامه های دیگر این همایش بود.

دهم تیرماه روز صنعت و معدن نامگذاری شده است و این همایش نیز در همین راستا برگزار شد.

7464/601

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا