گوناگون

شرکت 386 دانش آموز در المپیاد نانو از شهرستان شاهرود

به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی صبح جمعه در گفتگو با خبرنگاران در پژوهش سرای مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شاهرود با اشاره به این که ثبت نام پنجمین دوره المپیاد علوم و فناوری نانو از یکم مهر تا 15 بهمن امسال انجام شده است از شرکت 386 دانش آموز در المپیاد نانو از این شهرستان خبر داد.

 وی تصریح کرد: ثبت نام به صورت اینترنتی و توسط پژوهش سرا انجام شده است و دانش آموزان دوره دوم متوسطه در رشته های علوم تجربی و ریاضی می توانند در این المپیاد شرکت کنند و در حال حاضر رتبه اول استان و رتبه 11 در کشور را در ثبت نام داشته ایم.

مدیر پژوهش سرای شهرستان شاهرود با یادآوری اینکه المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو فعالیتی است که ابتکار برگزاری آن متعلق به جمهوری اسلامی ایران است خاطرنشان کرد: اهداف آن کمک به پایدارسازی جریان تربیت نیروی انسانی در زمینه فناوری نانو، شناسایی استعدادهای برتر دانش‌آموزی و سوق‌دهی آنها به حوزه فناوری‌ها نوین و کمک به پیشتازی جمهوری اسلامی ایران در آموزش پایه فناوری نانو است.

رجبی در خاتمه گفت: در این مسابقه، تمامی دانش آموزان آشنا با فناوری نانو در دو مرحله به رقابت علمی خواهند پرداخت و برگزیدگان مرحله اول، که یک آزمون کتبی است، یک اردوی علمی-آموزشی را خواهند گذراند تا برای رقابت عملی آماده شوند.

آزمون پنجمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو از ساعت 10 صبح امروز آغاز و تا ساعت 13 ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا