Mihanpostاجتماعیعکس

شغل جالب جانباز ۷۰ درصد اصفهانی سوژه رسانه شد + عکس

شغل جالب جانباز ۷۰ درصد اصفهانی در حالی سوژه رسانه شده که جانبازان زیادی در کشور هستند که در زمان جوانی علاوه بر جانبازی و ایثار خود در دفاع از میهن عزیزمان از هیج تلاشی دست بر نداشته و بعد از جنگ نیز با تکیه بر بازوهای خویش جای کسی را در بحث اشتغال آن هم در ادارات و ارگان های دولتی پر نکردند و میدان را به جوانترها دادند تا همانند جانباز قصه ما – محمد شاه نظری – بار دیگر جانبازی کنند و امروزه نیز مورد ستایش قرار بگیرند. با میهن پست همراه شوید.

شغل جالب جانباز ۷۰ درصد اصفهانی سوژه رسانه شدبله امروز در کشورمان هستند جانبازانی که همانند محمد شاه نظری در گوشه و کنار این کشور به خواسته خویش گمنام مانده اند تا فخری بر همنوعانشان نفروشند اما این روزها و در سایه رشد و تعالی حوزه رسانه، گمنامی این افراد دیگر در پهنه و وسعت انتشار اخبار و اطلاعات نه تنها پنهان می ماند بلکه بیشتر از گذشته این جانبازان نامی و مورد احترام بیشتر مردم قرار می گیرند.

در این میان محمد شاه نظری شهروند ۴۸ ساله اصفهانی و جانباز ۷۰ درصد نیز که در زمان هشت سال دفاع مقدس در منطقه کردستان از ناحیه دست و شکم مجروح شد است با چشم پوشی از استخدام دولتی و تکیه بر بازوی راست خود قید استخدام دولتی را زد و هم اکنون مغازه تعویض روغن خودروی وی در بلوارجانبازان شهرضا استان اصفهان مکانی برای آرامش و خدمت به همنوعان خودش است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا