Mihanpostپیشنهاد سردبیردیدنی هاعکسعمومی

شلوغ ترین مکان های دنیا که از تماشای آن ها شگفت زده خواهید شد

بسیاری از افراد در هنگامی که در ترافیک های سنگین و یا محیط های شلوغ تحت فشار های روحی و روانی قرار می گیرند . اما باید نظر آنها را در مورد شلوغ ترین مکان های دنیا جویا شد . امروز در میهن پست تصاویری از شلوغ ترین مکان های دنیا آماده کرده ایم که از مشاهده آنها شگفت زده خواهید شد. با میهن پست همراه شوید .

شلوغ ترین مکان های دنیا که در این لیست برای شما آماده کرده ایم معمولا از کشور های توسعه نیافته جهان هستند و عموما نبود امکانات کافی چنین فضاهای ناخوشایندی را ایجاد کرده است .

تظاهرات در هنگ کنگ : تظاهرات در این شهر شلوغ می تواند سبب ساز بسته شدن جاده ها و تعطیلی همگانی و البته ازدحام وحشتناک جمعیت شود.

شلوغ ترین مکان های دنیا

وقتی هوا هم کم است : هنگامی که در قطاری به این شلوغی قرار گرفتید سرتان را بالا نگه دارید تا راحت تر نفس بکشید، شاید اینگونه مسیر کوتاه تر شود.

شلوغ ترین مکان های دنیا

صفوف دیوانه کننده : در اوج ساعات شلوغی در پکن، تمام مسافران مترو باید مورد بازرسی امنیتی قرار بگیرند و ایستادن در این صف های طولانی زمان زیادی را هدر می دهد. پس از حمله تروریستی در منطقه شین چیانگ (Xinjian) در ماه مه ۲۰۱۴ که به سبب آن ده ها تن کشته شدند، این بازرسی ها شدت گرفت.

شلوغ ترین مکان های دنیا

قایق های مسافربری : روزانه هزاران نفر در بنگلادش با قایق رفت و آمد می کنند. داکا (Dhaka) پایتخت بنگلادش، شهری است که ساکنانش هر روز با چتر از خانه بیرون می روند.

شلوغ ترین مکان های دنیا

چهار راه شگفت انگیز : چهار راه شیبویا (Shibuya) در شهر توکیو یکی از شلوغ ترین گذرگاه های عابر پیاده در جهان است. چراغ های قرمز این تقاطع به شیوه ای زمان بندی شده اند که در هر بار جمعیتی حدود ۲۵۰۰ نفر به طور همزمان از آن عبور می کنند.

شلوغ ترین مکان های دنیا

رفت و آمد در سیل : مردم هندوستان در هنگام بارش های شدید و وحشتناک هم نمی توانند از سر کار رفتن سرباز زنند. تصویری از حمل و نقل های سخت و طاقت فرسا در شهرستان گواتی (Guwahati) ایالت آسام در کشور هند را مشاهده می کنید.

شلوغ ترین مکان های دنیا

در راه بازگشت به خانه : این تصویر مربوط به شهر پکن می شود و بازگشت مردم به خانه ها در هنگام غروب را به گوشه ای از یک جنگل تشبیه کرده است.

شلوغ ترین مکان های دنیا

جریان روزمره زندگی : حتی تصور ایستادن در این قطار شهری بمبئی هم کار سختی است. جایی که حقیقتا یکی از شلوغ ترین مکان های دنیا بشمار می آید.

شلوغ ترین مکان های دنیا

کمبود شدید وسایل حمل و نقل عمومی : در پر جمعیت ترین شهر اندونزی، جاوه غربی (West Java) تنها ۳۰۰ واگن قطار برای جا به جایی روزانه نیم میلیون نفر در نظر گرفته شده است.

شلوغ ترین مکان های دنیا

پر جمعیت ترین شهر قاره آفریقا : لاگوس (Lagos) پایتخت کشور نیجریه دومین رشد جمعیتی را در میان کشورهای قاره آفریقا دارد. جمعیت آن در سال ۱۹۷۰ تنها ۱٫۵ میلیون نفر بود و این در حالی است که اکنون جمعیتی بالغ بر ۲۱ میلیون نفر در آن زندگی می کنند. بر همین اساس مواجهه با چنین منظره ی وحشتناکی در این شهر اتفاق عجیبی نیست.

شلوغ ترین مکان های دنیا

مردانی از جنس گرگ های بالان دیده : حتی بارش سنگین باران هم مردم کراچی پاکستان را از سوار شدن بر سقف اتوبوس باز نمی دارد.

شلوغ ترین مکان های دنیا

آرامش پس از طوفان : این تصویر مربوط به طوفان عظیم پایتخت کشور فیلیپین در سال ۲۰۰۹ است که جمعیت عظیمی از مردم مانیل (Maynila) در بخش ویران شده اتوبان گیر افتاده اند.

شلوغ ترین مکان های دنیا

قطارهای بیرونی : شما اصولا در بخش حاشیه نشین شهر ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی برای سوار شدن در قطار باید به دستهایتان اطمینان کنید تا سالم به مقصد برسید.

شلوغ ترین مکان های دنیا

سفرهای روزمره : هر روز صدها هزار نفر از شهر شنژن  به هنگ کنگ  مسافرت می کنند و این رفت و آمد دائمی در مواجهه با گمرک، ازدحام جمعیت و ترافیک سبب هدر رفتن ساعتهای زیادی می شود.

شلوغ ترین مکان های دنیا
 ازدحام بیش از حد یک ایستگاه مترو

شلوغ ترین مکان های دنیا

مردم یخ بسته در انتظار قطار :  مترو شیکاگو در قلب زمستان یکی از شلوغ ترین مکان های دنیا است ، هنگام صبح برای آغاز روزمرگی در ایستگاه مترو ایستاده اند.

شلوغ ترین مکان های دنیا
ارمغان بوران : بوران شدید در کالگری (Calgary) شهر ایالت آلبرتای کانادا سبب ایجاد ترافیک شدید در بعدازظهر شده است. رفت و آمدهای روزانه شبیه به سفر : پیش از ساخته شدن فرودگاه مجمع الجزایر شیلی مردم ناچار بودند برای رفت و آمد به سرزمین اصلی شیلی چهار ساعت رانندگی و کشتی سواری نسبتا طولانی را تحمل کنند.

شلوغ ترین مکان های دنیا

جمعیت پریشان و منتظر : در جریان اعتصاب راننده های اتوبوس در سائوپائولو برزیل در ماه مه ۲۰۱۴، مردم به ناچار به سراغ متروها رفتند و تراکم جمعیت در این بخش حمل و نقل در صبح روز اعتصاب چند برابر شد و یکی از شلوغ ترین مکان های دنیا پدیدار شد. این تصویر حضور پر ازدحام مردم روی پله های برقی یک ایستگاه مترو را نشان می دهد.

شلوغ ترین مکان های دنیا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا