گوناگون

شناسايي سارقان خانه هاي ويلايي از طريق دوربين

به گزارش خبرگزاری مهر ،سرهنگ گلزاري در تشريح اين خبر گفت: در پي سرقت هاي متعدد منزل در شهريار که سارقان با استفاده از خودرو هاي مدل بالا اقدام به سرقت اموال منازل مي کردند موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.وي افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي در تحقيقات صورت گرفته موفق به شناسايي يک دستگاه خودروي سارقان شدند و از طريق جايگاه سوختي که اقدام به سوخت گيري کرده بود، فيلم دوربين هاي مدار بسته اخذ و مورد بازبيني قرار گرفت.

جانشين فرمانده انتظامي غرب استان تهران بيان داشت: از طريق پليس راهور جرايم رانندگي خودرو استعلام و آدرس راننده را اخذ سپس به صورت نامحسوس محل هاي تردد متهمان را زير نظر گرفته که راننده خودرو به محض رويت مأموران سريعاً خودرو را در محل رها و اقدام به فرار کرد.

سرهنگ گلزاري ادامه داد: ماموران پليس آگاهي پس از تعقيب و گريز يک ساعته سارق به نام “ح-ج” 22 ساله ساکن هرسين کرمانشاه را دستگير که وي در ابتدا خود را با نام جعلي معرفي کرد اما پس از استعلام لازم مشخص شد وي از سارقان سابقه دار بوده که با تشکيل باندي 5 نفره اقدام به سرقت مي کردند.

به گفته وي، سارقان چندين مخفيگاه در نصير آباد و خادم آباد شهريار اجاره و با خودرو هاي مدل بالا از جمله زانتيا، ماکسيما، آزرا اقدام به سرقت از منازل ويلايي در غرب استان تهران کرده و اموال مسروقه را سريعاً به شهرستان هاي کوهدشت و هرسين انتقال مي دادند.

وي تصريح کرد: سارقان در بازجويي هاي پليس به 30 فقره سرقت منزل اعتراف و اموال مسروقه زيادي از جمله طلاجات، ال اي دي، دي وي دي ، دوربين عکاسي، تپلت، سينماي خانواده، ضبط خودرو و گوشي تلفن همراه کشف و در ضمن اموالي شامل انواع کليد، شاه کليدو … از متهمان کشف شد.

گلزاري عنوان داشت: سارقان منازل ويلاهايي که نماي شيکي داشتند را انتخاب و در صورت اطمينان از عدم حضور صاحبخانه سريعاً اقدام به تخريب قفل درب نموده و پس از ورود گاوصندوق و ساير کمد ها و جاهايي که احتمال وجود طلا و جواهرات متصور بود تخريب و سرقت مي کردند.

جانشين فرماندهي غرب استان تهران افزود: سارقان معمولاً در هر مرحله از يک خودروي مدل بالا با پلاک دستکاري شده استفاده و اموال مسروقه را در هر مرحله به يک پاتوق انتقال و در مرحله بعد خودرو مجدداً تعويض و پاتوق را نيز تغيير مي دادند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا