گوناگون

شهبازاده: از اروپا پيشنهاد دارم

  سجاد شهبازاده فوروارد تيم فوتبال سايپاي البرز در ليگ سيزدهم با به ثمر رساندن 9 گل و حضور موثر در تمام بازي‌هاي سايپا نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت.

به گزارش ايسنا، او درباره اينکه فوتبالش را از کجا آغاز کرده است، اظهار کرد: من اهل شهر اردبيل و24ساله هستم. فوتبالم را هم از يکي از مدارس فوتبال اردبيل شروع کردم و در ادامه با برپايي نمايندگي باشگاه اينترميلان در شهر تبريز به آنها ملحق شدم و بعداز آن هم سه سال در ذوب‌آهن اردبيل فوتبالم را ادامه دادم و در نهايت هم سال 89 به سايپا آمدم.

وي همچنين افزود: سال اولي که به سايپا آمدم کمتر به من بازي مي‌رسيد اما سال‌هاي بعد بيشتر بازي کردم و امسال هم در تمام بازي‌ها حضور داشم. فکر مي‌کنم فصل خوبي را پشت سر گذاشتم و خوشحال هستم که مصدومت و محروميت گريبانگير من نشد و توانستم در تمام بازي‌ها حضور داشته باشم.

شهبازاده در ادامه تصريح کرد: خيلي تلاش کردم که بتوانم به عنوان آقاي گلي دست پيدا کنم اما متاسفانه اين امر محقق نشد اما در کل به نظر خودم با زدن 9گل آمار خوبي را به ثبت رساندم.

او همچنين در مورد حضور در تيم ملي نيز گفت: خيلي دوست داشتم به تيم ملي دعوت شوم تا بتوانم به مملکتم خدمت کنم. در اواخر فصل هم روند خوبي را داشتم اما متاسفانه آقاي کي‌روش من را دعوت نکرد. براي من هيچ چيز تمام نشده است و سعي مي‌کنم روند روبه‌رشد خودم را ادامه دهم تا ان‌شاالله بتوانم نقاط ضعف خودم را برطرف کنم.

مهاجم سايپاي البرز درمورد افشاي مبلغ قرارداد بازيکنان نيز اظهار کرد: من با افشاي مبلغ قرارداد بازيکنان مخالفم. در قرارداد ما ذکر شده است که مفاد قرارداد بايد محرمانه بماند. نمي‌دانم به چه دليلي مبلغ قرارداد بازيکنان را افشا کردند؟! در ايران جو بدي ايجاد شده که همه فکر مي‌کنند فوتباليست‌ها پول مردم را مي خورند! درصورتي که اينگونه نيست. وقتي باشگاهي هزينه مي‌کند براي ورزش و حضور جوانان در ورزش هزينه کرده است. با اين جوي که ميان مردم ايجاد شده، در حال حاظر افشاي مبغ قرارداد ها کار درستي نيست.

وي همچنين در مورد انگين فيرات نيز گفت: فيرات عملکرد خوبي داشت. در نظر داشته باشيد که در ابتداي فصل چند بازيکن از جمع ما خارج شدند و به نوعي کسي اميد نداشت بتوانيم نتايج خوبي کسب کنيم. نيم فصل اول نتايج خوبي گرفتيم اما در نيم فصل دوم کمي افت کرديم. در کل فکر مي کنم فيرات عملکرد قابل قبولي داشت و اميدوارم براي فصل بعد هم ايشان مربي سايپا باشد.

شهبازاده در پايان در مورد آينده خود، افزود: فعلا براي فصل بعد تصميم نگرفته‌ام، اما يکي دو پيشنهاد اروپايي و چند پيشنهاد داخلي دارم که روي آنها فکر مي کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا