گوناگون

شهرداران علاوه بر مسائل عمرانی به بخش فرهنگی توجه داشته باشند

81147344 5665912

به گزارش ایرنا، ˈفرهاد کرمی ˈ عصر پنجشنبه در این مراسم که در مسجد جامع واجارگاه برگزار شد، مهمترین مشخصه مدیران در نظام اسلامی را بر دو پایه تعهد و تخصص استوار دانست و گفت: این دو مکمل یکدیگرند و خلا یکی از آن دو روند کار را با چالش مواجه خواهد ساخت.

وی با بیان اینکه تصمیم گیریها و تصمیم سازیها در گرو خرد جمعی امکان پذیر است از شورا و شهرداری واجارگاه خواست از این ظرفیت و توان برای توسعه پایدار منطقه بهره گیری کنند.

وی توجه به مسائل روبنایی و ایجاد رفاه و آسایش را حق مسلم مردم دانست و از شهردار جدید خواست علاوه بر توجه به مسائل عمرانی در بخش فرهنگی نیز اهتمام لازم را به عمل آورد.

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری گیلان با بیان اینکه آنچه می تواند روند توسعه و ارتقا هر جامعه را تقویت بخشد احترام ودرک متقابل است، اظهار کرد: هر قدر فضای احترام و درک متقابل بین مردم و شهرداری وجود داشته باشد علاوه بر اعتماد دو سویه تاثیر گذاری بیشتری به همراه خواهد داشت.

کرمی در ادامه سخنان خود از اختصاص 600میلیارد تومان اعتبار در سالجاری از محل 20درصد ارزش افزوده برای کمک به شهرداریهای زیر 50هزار نفر جمعیت در کل کشور اشاره و بیان داشت: سهمی از این اعتبار به گیلان اختصاص می یابد که برای خرید ماشین آلات عمرانی، آتش نشانی و آسفالت معابر هزینه خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه پنج تا شش شهرداری جدید الاحداث در استان راه اندازی شده افزود: امسال برای این شهرداری ها استخدام نیروی رسمی را در دستور کار قرار داده ایم.

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری رودسر نیز در این مراسم از سرمایه گذاری بیش از سه میلیارد تومانی ظرف هفت سال گذشته تاکنون برای توسعه زیر ساخت های شهر واجارگاه خبر داد.

ˈیوسف پور امیر ˈافزود: از این میزان اعتبار فقط یک میلیارد تومان آن در بخش آسفالت هزینه شده است.

امام جمعه کلاچای نیز در این مراسم شهرداری ها را یکی از بهترین جایگاه های خدمت رسانی به مردم ذکر کرد و بیان داشت: شورا و شهردار باید از منابع و امکاناتی که در دست دارند به مردم خدمت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ˈقنبرعلی احمدیˈ از شهردار جدید خواست علاوه بر حفظ دقت در نگهداری بیت المال مسائل و مشکلات مردم را با رعایت اولویت به سر انجام برساند.

ˈمحمد پور حسین ˈ شهردار جدید شهر واجارگاه هم از اجرای چندطرح مهم و ماندگار ظرف سه ماه آینده در این شهر خبر داد.

وی از جمله این طرحها را اجرای پروژه پارک جنگلی در مریم دشت ، آسفالت خیابان دریا و چند طرح دیگر برشمرد.

ˈپور حسین ˈپیش از این معاون شهردار رحیم آباد بود.

ˈیوسف پور امیر ˈنیز که چندی پیش به سمت معاون سیاسی ،اجتماعی فرمانداری رودسر منصوب شد پیش از این شهردار واجارگاه بود.

واجارگاه از توابع بخش کلاچای شهرستان رودسر در شرق مرکز گیلان حدود شش هزار نفر جمعیت دارد.ک/2

7290/ 603

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا