گوناگون

شهرداری اردبیل پروژه های نیمه تمام شهری را تکمیل کند/ دفع روزانه 200 تن زباله

به گزارش خبرنگار مهر، ذکی الله خوشبخت شامگاه یک شنبه در مراسم جشن ولایت و افتتاح پروژه های عمران شهری در اردبیل اضافه کرد: اگر تا اتمام فصل کار این پروژه ها تمام نشود، با آغاز فصل سرما با رکود مواجه خواهد شد که این به صلاح شهروندان و شهرداری نیست.

وی با بیان اینکه رکود این پروژه های نیمه تمام موجب ضرر و زیان شده و هزینه های اضافه بر دوش شهرداری می گذارد، یادآور شد: باید تمام مجموعه شهرداری با برنامه ریزی مناسب پروژه های قابل تکمیل را در کوتاه ترین زمان به تمام برسانند.

رئیس شورای شهر اردبیل با تاکید بر اینکه امروز شورا و شهرداری عزم خود را برای شکوفایی و آبادانی شهر اردبیل جزم کرده اند، یادآور شد: امسال در راستای تحقق اهداف بودجه ای و اجرای طرح های عمرانی و خدماتی از برنامه ریزی ها جلوتر هستیم.

وی اجرای نزدیک به 100 پروژه کوچک و بزرگ طی شش ماهه اول سال را نشان دهنده ظرفیت شورا و شهرداری در راستای تحقق توسعه پایدار شهری دانست و ادامه داد: باید با حمایت بیشتر از این مجموعه بزرگ خدماتی از این ظرفیت بیش از پیش استفاده شود.

خوشبخت در عین با اشاره به تلاشگران عرصه خدماتی رسانی بویژه قشر کارگران شهرداری اردبیل، این افراد را ماندگارترین انسانهای جامعه برشمرد و متذکر شد: روزانه 200 تن زباله در اردبیل جمع آوری و دفع می شود که این مهم تنها با تلاش کارگران بی ادعا شدنی است.

وی این افراد را زحمت کش ترین قشر در جامعه خواند و بر لزوم توجه و حمایت از این قشر تاکید و عنوان کرد: بی شک زیبایی و طراوت امروز شهر اردبیل را مدیون این انسانهای ب ادعا هستیم.

سرمایه گذاران برای توسعه منطقه گردشگری شورابیل ورود کنند

فرماندار اردبیل نیز در این مراسم افتتاح پارک صفویه در مجموعه گردشگری شورابیل را باعث رونق بیش از پیش این منطقه دانست و بر لزوم توسعه همه جانبه آن به عنوان نگین گردشگری اردبیل تاکید کرد.

جواد زنجانی با بیان اینکه شورابیل بالاترین ظرفیت گردشگری را در استان اردیبل داراست، بیان داشت: باید سرمایه گذاران بخش خصوصی را برای سرمایه گذاری و توسعه این منطقه دعوت کرد تا رونق آن افزایش یابد.

وی افزود: بی شک سرمایه گذاری در این منطقه با توجه به قابلیتهای آن صرفه بالای اقتصادی خواهد داشت و در این راستا از مسئولان استانی از سرمایه گذاران علاقمند در تمام زمینه ها استقبال و حمایت خواهند کرد.

فرماندار اردبیل همچنین افتتاح بالغ بر 68 پروژه عمرانی، خدماتی، زیباسازی، تجاری، مسکونی و… از سوی شهرداری در قالب مناسبتهای هفته دولت تا دفاع مقدس را در توسعه شهری اردبیل قابل توجه دانست و گفت: با وجود اینکه این پروژه ها هر سال اجرا می شود اما امسال از برنامه از گستردگی و مطلوبیت بالایی برخوردار بود.

وی همچنین با اشاره به عید غدیرخم، این واقعه را در جهان اسلام یکی از اعیاد بزرگ و واقعه ای فراموش نشدنی برشمرد و اضافه کرد: تمام دنیا امروز بر عدالت و حقانیت علی (ع) صحه گذاشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا