گوناگون

شهرداری بجنورد از دستگاه های دولتی 610 میلیارد ریال مطالبه دارد

81201082 5760612

به گزارش ایرنا ˈروح الله براتیانˈ روز شنبه در نشست شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهری خراسان شمالی که با حضور معاون عمرانی وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: این دستگاه ها در حالی طلب شهرداری را پرداخت نمی کنند که شرکت برق، با 3 میلیارد ریال و شرکت گاز با 2 میلیارد ریال مطالبه، از ارایه خدمات به شهرداری خودداری کرده و انشعابات ما را قطع کردند.

وی همچنین از آنچه که عدم تمکین برخی نهادهای خاص نسبت به پرداخت عوارض قانونی خود به شهرداری خواند، انتقاد کرد و گفت: در حالی که مردم عادی ملزم به پرداخت تمام و کمال عوارض خود هستند این نهادها از گردن گذاشتن به قانون طفره می روند و علی رغم ساخت و ساز برای افراد خود از پرداخت عوارض آن خودداری می کنند.

شهردار بجنورد همچنین بر لزوم اصلاح قانون شهرداری ها، مدیریت واحد شهری، پرداخت به موقع حقوق و مزایای پرسنل و تعیین تکلیف حمل و نقل عمومی در بخش تاکسیرانی تاکید کرد.

رییس شورای اسلامی بجنورد مدیریت واحد شهری را یک ضرورت خواند و گفت: نبود هماهنگی بین دستگاه ها به یک معضل تبدیل شده که بیشترین مشکلات شهری هم از همین ناحیه ایجاد شده است.

ˈمهدی محمدیˈ افزود: هرساله حفره های زیادی توسط دستگاه های خدمات رسان در معابر شهر ایجاد می شود که این امر علاوه بر ایجاد نارضایی در شهروندان، بخش زیادی از درآمدهای مردمی را که صرف آسفالت معابر می شود، هدر می دهد.

شهر 200 هزار نفری بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی، توسط سه منطقه شهرداری مدیریت می شود. ک/2

7184/626

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا