گوناگون

شهرداری سنندج برای آبیاری فضای سبز شهر متوصل به تانکرهای حمل آب شد

81255076 5853304

جلال اصغری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: برنامه ریزی برای استفاده بهینه از منابع آبی موجود برای آبیاری فضای سبز همواره مورد توجه مجموعه حوزه معاونت خدمات شهری و سازمان پارک های شهرداری سنندج بوده است.

وی از جدی بودن بحران کم آبی برای آبیاری فضای سبز در سنندج خبر داد و اظهار کرد: با توجه به محدودیت منابع آبی در شهر سنندج، مشکلات سیستم آبیاری فضای سبز، استفاده بهینه از منابع آب موجود و حذف آب شرب باید به صورت جدی پیگیری شود.

وی گفت: با توجه به مشکل آب های انشعابی، مناطق باید جهت رفع این معضل نسبت به اعلام شماره اشتراک ها ظرف مدت 72 ساعت اقدام کنند.

اصغری افزود: سازمان پارک ها هم برای رفع این مشکل باید اقدام به معرفی یک نفر به عنوان کارشناس برای شناسایی و اخذ مجوز محل های مورد نیاز حفر چاه عمیق با هماهنگی مناطق و شرکت آب و فاضلاب نماید.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج خاطر نشان کرد: لازمه توسعه پایدار فضای سبز سنندج ایجاد زیرساخت های لازم برای آبیاری درختان و فضای سبز شهر است.

وی در پایان موضوع مشارکت مردم و سایر دستگاه ها را در انجام امور بسیار مهم دانست و گفت: داشتن نگاه ویژه برای توسعه فضای سبز شهری فقط مختص مسوولان این حوزه نیست و با توجه به اینکه این امر یک امر مشارکتی است بایستی این نگاه در همه مسوولان و تمام شهروندان ایجاد شود. ک/3

570

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا