گوناگون

شهردار بوکان: 186 میلیارد ریال امسال به بخش عمران شهری اختصاص یافته است

81171297 5708228

سلیمان فیضی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بودجه سال جاری شهرداری بوکان 310 میلیارد ریال پیش بینی شده است که از این میزان اعتبار 60 درصد آن در بخش عمران شهری و 40 درصد آن نیز صرف هزینه های جاری می شود.

وی افزود: بخش عمده اعتبارات عمرانی شهرداری بوکان صرف جدول گذاری، آسفالت، احداث پارک در محل موتوری شهرداری، آزادسازی 30 متری شهرک اسلام آباد، 40 متری ساحلی و اتمام پل روگذر تقاطع غیر مسطح بلوار استاد هه ژار به محمد رسول الله (ص) می شود.

فیضی با بیان اینکه این شهر دوران محرومیتها را پست سر گذاشته و سیمای آن در سال جاری عوض می شود افزود: یکی از مهمترین اولویت های شورای اسلامی شهر و شهرداری بوکان توسعه طرح های عمرانی در این شهر است.

وی اضافه کرد: از ضروری ترین نیازهای این شهر در زمان حاضر توجه به بخش عمران آن است که براساس چارچوب موجود و مصوبه های شورای اسلامی شهر از اولویت برخوردار بوده و از طریق شهرداری به مرحله اجرا گذاشته می شود.

فیضی هدف از اجرای کار عمرانی در سال جاری را طی کردن گام های توسعه شهر و رفتن به سمت عمران و آبادانی و تغییر واقعی سیمای شهر بوکان عنوان کرد.

شهردار بوکان گفت: برای داشتن شهری زیبا و ایده آل نباید تنها به شهرداری تکیه کرد بلکه مردم نیز باید در نقش یک شهروند در دستیابی به اهداف شهرداری همت و تلاش کنند.

شهر بوکان در جنوب آذربایجان غربی واقع است و بیش از 170 هزار نفر جمعیت دارد.

7510/584/581

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا